Rosa jacka/brallor

M-Nilsson

Medlem
Rosa jacka/brallor
Hej vill ha en Neon/chock rosa jacka och ett par rosa brallor nån som vet vart man kan köpa det?ska till stockholm i 10-12 november så nån som vet vart man kan antingen köpa en rosa skid jacka (hälst med päls runt huvan) ;D eller ett par rosa skid brallor? eller båda?ska vara kn komm med förslag på andra scyssta affärer med scyssta märken t.ex/oakley,j.lindeberg,sos,ripcurl,m.m/Peace out

Senast ändrad:
Rosa jacka/brallor
JLindeberg concept store?
Fast tycker elefantrosa och ljusrosa e mycket snyggare men men..

Rosa jacka/brallor
birger jarls gatan i början av den :P ner mot havet
(bor inte i sthlm)
och om man fortsätter birgerjarls gatan så kommer man till alpingaraget nr127 om jag inte minns fel. där säljer dom SOS

Senast ändrad:
Rosa jacka/brallor
Jag vet inte om det finns någon "JLindeberg concept store" men Stockholm är en stor stad så jag antar att det finns nån JL affär som säljer det han är ute efter..
Elefantrosa? Fråga så ska jag visa!

Rosa jacka/brallor
http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=282

Något i den stilen tycker jag e ruggigt cleant, just den modellen är tjej men finns samma färg på killbraller. Såg en som hade samma färg på både jacka och byxor, var ruggigt snyggt! Inte riktig lika knallig som på bilden utan mer som den till höger i lilla rutan.
Peace!

2cneg44.jpg

Senast ändrad:
Rosa jacka/brallor
fan dom var rätt scyssta men viktigast är ändå jackan för har ingen har växt ur den så en rosa jacka dom som vet? tack på för hand

Rosa jacka/brallor
hen-ke sa:
birger jarls gatan i början av den :P ner mot havet
(bor inte i sthlm)
och om man fortsätter birgerjarls gatan så kommer man till alpingaraget nr127 om jag inte minns fel. där säljer dom SOS
Birger Jarls gatan är så helvetes lång att du känner sig som att du ska dö när du har gått den fram och tillbaka, så se upp för att gå för länge på den.

Men jag har också för mig att JL affären ligger i början där :)

Lycka till

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp