vilka brallor? och hur säkert är det ?

Hej

Jag hade tänkt att köpa nya pants till i vinter men kan inte bestämma mig. jag har en oakley crash jacket i ozon färgen och vill ha ett par färg glada brallor som matchar.

har 2 olika modeller ja väljer mellan.

modell1
saga brallorna kan dock ej bestämma färg, dom nya kommer ju in snart med(någon som vet när)?

modell2
http://www.lethaldescent.com/outerwear.html
dom gröna å dom blåa e riktigt najs. men tror ni dom blåa passar till min jacka ?

någon som handlat från nåfon av dessa sidor innan? är det säkert att handla? får man de man har beställt mm. vad är frakten och hur långtid tar de ?

någon som vet hur stolrekarna är på dom olika modellerna, (har hört att saga e stora men hur är dom andra) ?

om ni har andra förslag är ja intresserad.
tack på förhand

om man kollar på ld:s hemsida så trycker man på pre-order å sen så trycker man på pay-now å sen calculate order så kan man se vad frakten kostar till sverige... ett par byxor kostar alltså 245 jänkardollar med frakt... varsågod ;)

Senast ändrad:
R-R sa:
om man kollar på ld:s hemsida så trycker man på pre-order å sen så trycker man på pay-now å sen calculate order så kan man se vad frakten kostar till sverige... ett par byxor kostar alltså 245 jänkardollar med frakt... varsågod ;)
tackar men vadå menar du att frakten ligger på 55dollar? testade själv men kommer bara till paypal skiiten :S

Tycker nog Sagas grejer är snyggare än årets LD, dock blir det nog fler som kör med SAGA grejerna.

Grönt blir bra det.

Tillbaka
Topp