Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Prova inte på markers billigare... Min gick av och fick köpa ny.PNyberg sa:Har du testat att böja till dem du redan har? Brukar gå riktigt bra...faktisktSj böjde jag ut ett par från 100 till 127.
japp det har jag provat, och resultatet blev skit, dvs den gick av. dock så värmde jag inte, men får väl lösa det med att svetsa och hemmapula lite om jag inte hittar några att köpaPNyberg sa:Har du testat att böja till dem du redan har? Brukar gå riktigt bra...faktisktSj böjde jag ut ett par från 100 till 127.
Hmm. Undra om det är samma stopper på PX som på Axial2. Isf har jag ett par breda hemma i Mariestad. Vet dock inte när jag kan skicka dem...A-Pow sa:japp det har jag provat, och resultatet blev skit, dvs den gick av. dock så värmde jag inte, men får väl lösa det med att svetsa och hemmapula lite om jag inte hittar några att köpaPNyberg sa:Har du testat att böja till dem du redan har? Brukar gå riktigt bra...faktisktSj böjde jag ut ett par från 100 till 127.
Vad jag har lyckats googla fram så ser dem identiska ut med dem som är till mina Axial2. det skulle vara super om du kunde göra detPNyberg sa:Hmm. Undra om det är samma stopper på PX som på Axial2. Isf har jag ett par breda hemma i Mariestad. Vet dock inte när jag kan skicka dem...A-Pow sa:japp det har jag provat, och resultatet blev skit, dvs den gick av. dock så värmde jag inte, men får väl lösa det med att svetsa och hemmapula lite om jag inte hittar några att köpaPNyberg sa:Har du testat att böja till dem du redan har? Brukar gå riktigt bra...faktisktSj böjde jag ut ett par från 100 till 127.