Rossignol skistoppers, vart finns dem ?

sLuvern

Medlem
Hej, var ute och övade på mina galanta 5or. Allt verkade prima tills att en utav skidorna löstes ut, skistoppern låg kvar i snön och skidan for iväg. Till frågan, vart kan man inhandla skistoppers till Rossignol 140 ti?

MVH G

Ger liv i denna gamla tråd :)

Någon som har koll på vart jag kan hitta Stoppers till mina Axial2 ?? 125mm eller bredare!

Har du testat att böja till dem du redan har? Brukar gå riktigt bra...faktiskt :) Sj böjde jag ut ett par från 100 till 127.

PNyberg sa:
Har du testat att böja till dem du redan har? Brukar gå riktigt bra...faktiskt :) Sj böjde jag ut ett par från 100 till 127.
Prova inte på markers billigare... Min gick av och fick köpa ny.

PNyberg sa:
japp det har jag provat, och resultatet blev skit, dvs den gick av. dock så värmde jag inte, men får väl lösa det med att svetsa och hemmapula lite om jag inte hittar några att köpa

A-Pow sa:
PNyberg sa:
japp det har jag provat, och resultatet blev skit, dvs den gick av. dock så värmde jag inte, men får väl lösa det med att svetsa och hemmapula lite om jag inte hittar några att köpa
Hmm. Undra om det är samma stopper på PX som på Axial2. Isf har jag ett par breda hemma i Mariestad. Vet dock inte när jag kan skicka dem...

PNyberg sa:
A-Pow sa:
PNyberg sa:
Hmm. Undra om det är samma stopper på PX som på Axial2. Isf har jag ett par breda hemma i Mariestad. Vet dock inte när jag kan skicka dem...
Vad jag har lyckats googla fram så ser dem identiska ut med dem som är till mina Axial2. det skulle vara super om du kunde göra det :)

du kan väl ha det i åtanke iaf när du rör dig mot Mariestads trakterna :) bara att skicka ett pm eller liknande så ska vi nog kunna lösa det

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp