Rossignol Sublime

ellefant

Ny medlem
Rossignol Sublime
Hej.
Jag har sett brädan Rossignol Sublime i sport-conrad katalogen och undrar om det är någon här som har provat den eller vet något om den? och isåfall om någon kan berätta lite om den, om den är något att ha.

jag är 158 cm lång och väger ca 60 kg, kör allround, en del park ibland.

=)

/Elle
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp