Rossingol Freeride X

freeride_nu

Aktiv medlem
Rossingol Freeride X
Nån som har testat denna pjäxa. Skulel vara kul att få igång en pjäx diskussion här. Så man hör lite om andras åsikter. Det är klart det så att det är riktigt svårt att säga om en pjäxa är bra från person till person men ändå kul att höra folks åsikter....

Länge leve skidåkningen

Fredrik

Rossingol Freeride X
Jag äger ett par och jag tycker att dom är skitsköna. Dom är hyfsat mjuka så det är ingenting för den jätteagressive åkaren. Jag har ganska långsmala fötter och dom sitter som gjutet. Jag är förvånad att knappt nån annan har likadana. På 3-4 veckors skidåkning har jag sett en till med såna. Undrar varför? Kan det vara priset? Köpte mina för 2990 (exkl. rabatt)för två år sen. Dom kostar fortfarande lika mycket.
Som sagt så är pjäxval mycket individuellt men jag är mycket nöjd!!!

Rossingol Freeride X
Det var ju bra med lite tips men jag har konstiga fötter höga och breda.

Nån som har tips på bra pjäxor för breda och höga fötter. I den finare klassen...

Rossingol Freeride X
Om du har störda fötter bör du köpa ett par som man kan öppna back och kliva i hur lätt som hälst...

ha det bra och lycka till

Rossingol Freeride X
Köpte själv dom här pjäxorna (tjej modell)förra hösten och jag tycker att dom är skit bra trots att jag har litet mysko form på fötterna. Det var faktiskt mitt första riktigt lyckade köp trots att jag har haft flera olika par pjäxor förut.

Tillbaka
Topp