Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gunnar Krigs rekord är 10 sekunder och 77 hundradelar bara så du vet.Manutten sa:såg ett en film på bland videoklippen med rubiks så jag tänkte man kunde bumpa denna tråden lite! det är ju rätt kul med kub ändå
vad tar ni den på?
någon som tar Gunnar Krig på 13 sekunder? :P
haha, låt kub-snacket börja igen!!![]()
knappast 62, tar inte länge att memorera alla.IsakGidlund sa:det är sant att rubiks cube är väldigt enkel när man kan den MEN att memorera alla ( i detta fallet tror jag att det är 62 olika rörelsemönster) är den svåra delen
mitt rekord är somsagt var ungefär 1 min
Är det verkligen sant? Låter lite otroligt...SverigeTomten sa:Jag har bara löst den en gång i hela mitt livVet inte hur jag gjorde exakt men man ska köra "kors" i kuben och så vidare med andra sidor så faller allting av sig självt.
Inte fan visste jag väl att Wester äger en rubiks kub. Men nu när du har berättat det för mig så kanske jag måste slänga min så att ingen missuppfattar anledningen till att jag äger en?lgrstdt sa:Måste faktiskt säga att det känns larvigt att skidåkare helt plötsligt, efter att ha sett Wester göra det i Claim har införskaffat sig kuber för att han pysslar med det. 3x3x3 är dock lite larvig, den är enkel och ger ingen riktigt utmaning när man väl lyckats klara den en gång. Så är det ju dock med det mesta när man lärt sig. Var lite nytänkande istället, köp ett 10000-bitars pussel och försök lägga det. Kan ge mig fan på att om en grabb som Wester fick för sig att börja lägga pussel skulle folk helt plötslig börja inhandla pussel och lägga som aldrig förr.