Rumänien, Poiana Brasov

martinviken

Ny medlem
Rumänien, Poiana Brasov
Jag ska efter nyår någon gång åka ner till Rumänien och jag tror det blir orten Poiana Brasov. Det jag läst om den på freeride.nu låter grymt. Tidigare var jag inne på Iran, jag är helt inne på denna sortens billigare orter där man kan leva längre o lyxigare för mindre $.

Om någon har tips eller om någon annan har samma sug och vill dela boende så hör av er! Jag e snowboardåkare om det har någon betydelse. 21 år och kille.
martinschonbeck@hotmail.com

Peace

Rumänien, Poiana Brasov
Hej!
Jag ska ditt efter nyår och vara där typ 2 veckor. Kommer därifrån så jag kan en hel del ...det är grymt billigt att vara där. Behöver du hjälp med ngt, bara mejla! Kanske ses där!

Rumänien, Poiana Brasov
Låter fett! Jag va inne på åre men Rumänien låter coolt! Har inte råd med alperna, så jävla dyrt :P
Har du boende och så ? Peace out

Rumänien, Poiana Brasov
Hej!
Ja, jag har boende. Om du behöver boende så kan jag fixa till rimligt pris. Typ en 2:a i Brasov ligger på ca 100 euro/vecka, kanske billigare. Kanske du har fler kompisar som vill åka, man kan dela på det, bet blir billigt. Bussen ditt är ca 2000 kronor T/R. Typ med 5000 totalt får du 2 underbara veckor.
Vi hörs!

Rumänien, Poiana Brasov
Hej, later skitbra med legenheterna. Jag har ingen bestamt datum men det kommer runt jul ner jag kenner att jag maste fa tummen ur. Som det ser ut aker jag nog i mitten pa januari. Da hade jag gerna delat boende o haft nogra att glida med. Hors lengre fram!

Rumänien, Poiana Brasov
Jag ska åka ditt nästa vecka och kommer att bara där några månader. Ska ta bilder och kanske skriva en reportage om hur det är där och kommer att ha det tillgängligt för alla. Ni kommer att få länk till siten senare...kanske Freeride låter mig att ha det här på deras site, vem vet....
Så ha lite tålamod....det kommer mer info om det, kanske nån här på forum vet nåt mer om Poiana Brasov?

Tillbaka
Topp