Ryanair pålitligt?

Angeliqa

Ny medlem
Ryanair pålitligt?
Ska ner till stanton i slutet av månaden, billigaste biljetterna är med ryan till frankfurt, därifrån tåg t bergen. Någon som har erfarenhet av att flyga med dom med sportutrustning?? verkar det ok? Vad tror ni?!!!?

Ryanair pålitligt?
Ville absolutt være forsiktig med Ryan Air og mye baggsje. Det beste er gjerne å skjekke med selskapet først, eller rett og slett velge et annet flyselskap.

eirik

Ryanair pålitligt?
Jag har flugit med Ryan och sportutrustning.

Flog fran Vasteras forra aret och det kostade 250 SEK i sportutrustningsavgift.

Man fick betala i informationen, dock, sa det kan vara vart att gora det innan du gar till incheckningen, annars riskerar du massa onodigt koande.

Det var helt ok

Ryanair pålitligt?
Enligt min mor är det inte bara personalen som är allmänt inkompentent, deras maskiner håller dålig standard dessutom. Nu jobbade hon på SAS och kanske har lite hat mot lågpris men vafan, personligen lägger jag till lite stålars och åker med trevliga o säkra bolag.

Ryanair pålitligt?
jag har flygit med dem och jag tycker de var bra. Läste en rapport att de låg i topp i säkerhet i europa. Du får dock vad du betalar för. Det är tilläggs avgift på skidfodral.

Ryanair pålitligt?
Jag har flygit med Ryan ett par gånger dock aldrig med någon sportutrustning. Allt har funkat bra, inga förseningar eller något strul. Men visst lite boskapstrsansport men va f-n billigt var det:-) Man bör dock kolla det finstilta vad gäller bagageregler och sportutrustnig.......

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp