Ryggsäck..

zackez

Ny medlem
Ryggsäck..
Hej.
Jag är på jakt efter en ryggsäck som man kan ha på sig då man åker sittlift utan att man behöver ta av sig den..
Man knäpper upp ena "axel selen"och bara snurrar fram så att man får själva säcken fram på magen
om ni förstår hur jag menar.
Jag såg den på någon internetsida men jag glömde bort vad det var för märke och på vilken sida den var på.
Är det någon som har någon koll på vad för sorts ryggsäck jag menar ???
Tack förhand Lars

Ryggsäck..
Kör en ganska ordentlig bump på denna tråden.
Intressant modell till ett väldigt överkomligt pris, vore kul att höra hur du upplever den om du nu köpte en. :)

Ryggsäck..
Tjena.
Jag köpte denna ryggsäck och jag blev faktiskt nöjd med den,fick bara träna lite så man fick in flyte på att öppna och stänga den :-)
Så jag är nöjd med den och den var värd priset ??

Ryggsäck..
Får man flika in en fråga om varför ni ens behöver funktionen? Jag har åkt sittlift med ryggsäck på i alla möjliga delar av världen och alla möjliga typer av lift och har aldrig nånsin orkat ta på och av ryggan (ABS bara fastnar i allt när man håller på)

Ryggsäck..
Jag kan inte heller påstå att jag någonsin haft detta problem men jag kan ändå förstå varför det skulle vara obekvämt/opraktiskt om man har en lite större och mer fullpackad ryggsäck. Tyckte mest det var en intressant lösning och var nyfiken på hur han upplevde den. :)

Ryggsäck..
Det är så här:
Har du en fullpackad ryggsäck så sitter du inte så j-a skönt i liften men om du bara har lite packning då funkar det väl.
Därför funkar denna ryggsäck för mig och jag har inga problem med den ;)

Ryggsäck..
Det var ju faktiskt en smart lösning. Jag har ganska stor volym så rygga på är obekvämt utta helvette i liften. Men rent teoretiskt borde det ju gå att fixa en så där lösning på valfri ryggsäck. "Bara" köpa ett clip och sy på

Tillbaka
Topp