Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En tanke kring detta kan vara att Nike har gjort nåra par pjäxor... Inom motocrossen finns det två förare som får köra med Nike-crosstövlar. Det kan vara ett steg mot att ta fram en pjäxa/MX-stövel men i MX har dessa funnits i flera år utan att dessa kommit ut på marknaden. Kanske något för att skapa en hype kring Nike??Hasse_Lindborg sa:Nu skall jag inte vara sådan men är det inte bara klistermärke på pjäxorna eventuellt? För han är ju sponsrad av Nike? Och har väl ingen pjäxsponsor?fluffyclouds sa:Jo visst gör han det. Hade faktiskt inte en aning att Nike ska ge sig in i pjäxbranschen.Rerdhage sa:I Sammy Carlsons video Mammoth baby är det bara jag eller visst kör han med Nike pjäxor?
herregud ja, upprinnelsen är en två år gammal första-apriltråd på NS.AugustAhlnas sa:De har redan kommit fram att det är fejk, syns på bilderna också så NIKE pjäxor behöver ni inte diskutera mer. TOKFEJK!
Egentligen ganska oviktigt, men jag blir väldigt glad över att K2 gör en pjäxa som är rosa på "rätt" sätt. (Även om jag fortfarande tycker att det var korkat av dem att inte släppa Minaret samtidigt som Pinnacle.)Blidee sa:http://www.snewsnet.com/trade-show/outdoor-retailer-winter-market-2014-preview-backcountry-skis-boots-and-bindings/
Lite kul info där, många kanske blir glada över att Wailer 112RP får en lägre tip och tail (Jarle jublar?). BD Carbon Convert ser fin ut...
Blidee sa:http://www.snewsnet.com/trade-show/outdoor-retailer-winter-market-2014-preview-backcountry-skis-boots-and-bindings/
Lite kul info där, många kanske blir glada över att Wailer 112RP får en lägre tip och tail (Jarle jublar?). BD Carbon Convert ser fin ut...
Så länge det inte blir något i stil med artikeln om årets snyggaste skidor är jag nöjd.Heddious sa:Förresten, prylnördarnas favorithändelser (Swesport och ISPO) närmar sig ju – har ni här några önskemål om saker vi på redaktionen ska ta en närmare titt på?
Hahahaha, så jävla sant! :DLima-ko sa:Så länge det inte blir något i stil med artikeln om årets snyggaste skidor är jag nöjd.Heddious sa:Förresten, prylnördarnas favorithändelser (Swesport och ISPO) närmar sig ju – har ni här några önskemål om saker vi på redaktionen ska ta en närmare titt på?
Låter onekligen riktigt bra, och vad mig befarar skulle alla skidor kunna få se ut just såHasse_Lindborg sa:Line Supernatural? Låter som en perfekt One quiver skida?
http://blistergearreview.com/gear-reviews/2014-2015-line-supernatural-108
Yes, finns fler bilder på Newschoolers. Riktigt risig design om du frågar mig, men det har ingen gjort i och för sig.Dannepanne sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/82ae4558d2e5cf60e4ca3a968725e391.jpg[/url]
Glömde själva bilden..
Sikker på at det er fake? Sitter i frankrike nå og fikk bekreftet av en i bransjen at Nike utvikler ny støvel... når den kommer på markedet er dog uvist!! Min kilde var klar på at det var hans neste støvel!!Heddious sa:herregud ja, upprinnelsen är en två år gammal första-apriltråd på NS.AugustAhlnas sa:De har redan kommit fram att det är fejk, syns på bilderna också så NIKE pjäxor behöver ni inte diskutera mer. TOKFEJK!
så än så länge är det nog fejkfacket som gäller.
Det fick mig att skratta.Jarle sa:http://now-here-this.timeout.com/wp-content/uploads/2013/03/lucille-bluth-celebration-gif.gifBlidee sa:http://www.snewsnet.com/trade-show/outdoor-retailer-winter-market-2014-preview-backcountry-skis-boots-and-bindings/
Allt på NS är fake, sammys pjäxor är ett par Nordica med klistermärken. Sen om de hOleK sa:Sikker på at det er fake? Sitter i frankrike nå og fikk bekreftet av en i bransjen at Nike utvikler ny støvel... når den kommer på markedet er dog uvist!! Min kilde var klar på at det var hans neste støvel!!Heddious sa:herregud ja, upprinnelsen är en två år gammal första-apriltråd på NS.AugustAhlnas sa:De har redan kommit fram att det är fejk, syns på bilderna också så NIKE pjäxor behöver ni inte diskutera mer. TOKFEJK!
Allt på NS är fake, sammys pjäxor är ett par Nordica med klistermärken. Sen om de håller på och utvecklar något låter jag vara osagt. Men jag är ytterst tveksam.OleK sa:Sikker på at det er fake? Sitter i frankrike nå og fikk bekreftet av en i bransjen at Nike utvikler ny støvel... når den kommer på markedet er dog uvist!! Min kilde var klar på at det var hans neste støvel!!Heddious sa:herregud ja, upprinnelsen är en två år gammal första-apriltråd på NS.AugustAhlnas sa:De har redan kommit fram att det är fejk, syns på bilderna också så NIKE pjäxor behöver ni inte diskutera mer. TOKFEJK!
Lite OT: Kan faktiskt inte lova någonting där.. hur trist det än är så är den texten fortfarande mer läst än bland annat lavinapparna, test av dynafit beast och de flesta resereportage som publicerats det senaste året.. Ibland är det kul/nödvändigt (det är typ en kombo, en rolig kombo) att göra mindre seriösa grejer, eller skriva saker som är riktade mer till de mindre in-nördade läsarna också vettu. Och du måste inte läsa den typen av texter om du inte villLima-ko sa:Så länge det inte blir något i stil med artikeln om årets snyggaste skidor är jag nöjd.Heddious sa:Förresten, prylnördarnas favorithändelser (Swesport och ISPO) närmar sig ju – har ni här några önskemål om saker vi på redaktionen ska ta en närmare titt på?
Inte många minuter kvar av dagen och inget upp från Swesport än?Heddious sa:Filmer och bilder och krafs från Swesport kommer upp imorgon förresten. Bland annat på Nikegogglar, för att återkoppla till stycket ovan.
Ok, men bara för att en text är mer läst behöver det inte vara synonymt med att den är bra. Det kan ju lika gärna vara att den berör/upprör (jfr kolumner i Metro/DN/SVD/Aftonblader/Expressen/...) och således genererar många läsningar.Heddious sa:Lite OT: Kan faktiskt inte lova någonting där.. hur trist det än är så är den texten fortfarande mer läst än bland annat lavinapparna, test av dynafit beast och de flesta resereportage som publicerats det senaste året.. Ibland är det kul/nödvändigt (det är typ en kombo, en rolig kombo) att göra mindre seriösa grejer, eller skriva saker som är riktade mer till de mindre in-nördade läsarna också vettu. Och du måste inte läsa den typen av texter om du inte villLima-ko sa:Så länge det inte blir något i stil med artikeln om årets snyggaste skidor är jag nöjd.Heddious sa:Förresten, prylnördarnas favorithändelser (Swesport och ISPO) närmar sig ju – har ni här några önskemål om saker vi på redaktionen ska ta en närmare titt på?![]()
pilip sa:Har någon mer information, mått och liknande, om nya svarta Armada-skidan Declivity (hette den så?) som JP pratar om i intervjun från ISPO?
om du stannar videon vid 0.39 så ser du
tip 128
waist 98
tail 118
radius 26
Dock lyckas jag inte hitta vilka längder den kommer i
oskarkarlsson sa:Ah, bra noterat! En sån i en längd runt 185 låter inte helt fel som all around-skida.pilip sa:Har någon mer information, mått och liknande, om nya svarta Armada-skidan Declivity (hette den så?) som JP pratar om i intervjun från ISPO?
om du stannar videon vid 0.39 så ser du
tip 128
waist 98
tail 118
radius 26
Dock lyckas jag inte hitta vilka längder den kommer i
pilip sa:Har någon mer information, mått och liknande, om nya svarta Armada-skidan Declivity (hette den så?) som JP pratar om i intervjun från ISPO?
Dom filmar ju på måtten:
Tip: 128
Waist: 98
Tail: 118
Radius: 26
längderna vet jag ej!
Edit: Oskarkarlsson hann före :P