Så kan första dagen se ut
04:30 . Tittar på klockan.. vafan har jag inte somnat än! ... en stund senare somnar jag äntligen. 08:30 telefonen ringer, de e en polare som ringer och väcker mig. HOHO äntligen får jag ta de första skären med min nya bräda tänker jag. Pang! säger det hel plötsligt vid 9 tiden.. DET TOKSNÖAR.. jaha tänker jag .. men men de e väl inte hela världen.. efter några om och men, så far vi väg mot Järvsö. Det var då ett jävla oväder i alla fall.. får hålla runt 60-70 hela tiden för att se vägen.. när vi äntligen ska svänga av mot backen så tvärstannar biljäveln i en korsning.. FAN!!! ispropp var fallet .. vi blir stående i korsningsfan en timme innan det stannar en vänlig själ och frågar om vi behöver hjälp! .. MOT MACKEN!!! K-SPRIT och startkablar .. på språng!!!! Så äntligen får vi igång skrället .. men klockan han bli 13:00 innan vi kom iväg de sista 200 metrarna mot backen. Äntligen!!! HOHO jag fick 3 timmar åkning i alla fall .. .. .. .. SÅ KAN DET GÅ TILL NÄR EN BOLLNÄSBO SKA IVÄG Å ÅKA.
Inte så intressant för er att veta kanske .. men har du läst ända hit så vet du ändå.
Tack för mig!
/Swedda
Inte så intressant för er att veta kanske .. men har du läst ända hit så vet du ändå.
Tack för mig!
/Swedda