Saalbach Dec! 05

Kiszkiel

Ny medlem
Saalbach Dec! 05
hejhej!
jag ska till saalbach!
söker dig som är ansvarig nog att söka jobb o boende
med mig i början av december!
haha, weell, insåg precis att ja kansek blir tvungen att jobba
under säsongen! så om ngn ska ner till saalbach i böjan av dec!
då e jag på!

gött att se!

Saalbach Dec! 05
alltså jag vet inte så värst mycket om stället...får söka lite info...men jag skall oxo ner till örike o säsonga..lutar väl åt stanton men e dyrt o verkar va fullt svenskar... ge mig ett par skäl till o dra Saalbach..sen e jag på...e inte så svår övertalad...jag tar mn buss ner i nov/dec af...så tills dess måste man väl bestämmt sig vad man skall satsa på...

sleep tight/ kriss

Saalbach Dec! 05
tja, du kan få åka me mig ner, hjag har redan jobb som skidlärare i saalbach, åker ner 27:e november för att gå en kurs på ett par dar, du kan bo hos mig så länge...

skicka ett mail eller nåt sånt så löser det sig nog, vore bra om du hade körkort me för jag bilar ner så man slipper köra hela biten själv, ciao

Saalbach Dec! 05
alla trevliga svenskar som befinner sig i saalbach den 2 dec är välkommna hem te mig och klas i haus zur smide(?!) stavfel... för den årliga provsmakningen av stroh rommen... ta med plastmuggar och ett glatt humör, (vi bjuder på snacks) väl mött E-DOC och Klasse

Saalbach Dec! 05
Tja! Jag har redan jobb och boende. Kommer bo i backen och jobba på Hinterhag Alm. Om du drar ner så tidigt så kommer du garanterat få jobb på Hinterhag Alm. Jag ska jobba som bartender där men dom vill ha svenskar i hotellet också. Ring min österrikiska chef Evi Festerer på tele: 004365417282. Du kan ju alltid höra av dej till Per eller Rickard som äger den svenska baren Underbar men jag tror att dom har fått in personal redan: www.underbar.at
ha de gött

Tillbaka
Topp