Saalbach/Zell am See/Bad Gastein/Mayrhofen någon?

jollna88

Ny medlem
Hej
Jag är en tjej som är sjukt taggad på att åka ner till Alperna i vinter. Dessvärre har jag för tillfället inget resesällskap. Jag har även lite svårt att bestämma mig för vilken ort jag ska satsa på. Saalbach, Zell am See, Bad Gastein eller Mayrhofen? Någon annan där ute som funderar på någon av dessa ställen och känner för lite resesällskap eller vill snacka ihop sig lite eller kanske leta boende tillsammans?
Hör av dig!
Tips om orterna och hjälp med vilken jag ska välja uppskattas också :D

Vi är 3st som ska till saalbach v14, Finns en plats så hojta till om du är intresserad så kan vi kolla på de! Hur gammal är du btw ?

Hej!

Vi är ett gäng som ska till Zell för andra året. En av oss söker någon att bo med, Wesstrom här på freeride.
Prova där :)

Tjaba!

Jag är en kille som ska ner till Zell i vinter och har boende säsongen ut. Jag behöver dock en resekamrat att dela lägenheten med. Hör av dig till mig så kan vi snacka ihop oss mer om det låter intressant!

Var i Zell förra året och det var riktigt bra. Om du åker dit ska du kosta på dig det lite dyrare liftkortet som omfattar Kaprun med. verkligen värd det. Har man tur med vädret är det åkning i världsklass där plus att det går fort att ta sig dit från zell am see. De andra orterna har jag ingen erfarenhet ifrån.

Hör av dig om du vill ha tips på bra matställen och liknande i byn. Själv åker jag till Anton i vinter. Ett alternativ som också är värt att titta på.

Peace!

Jag och min polare åker ner till Bad Gastein, han åker buss ned den 26'e december och jag har flyg ned den 16'e januari.

Vi planerar att stanna säsongen ut, och vi delar gärna boende med två andra, det borde gå att pressa ned priserna eller iallafall höja standarden om vi är fyra istället för två.

vi är två puderletande killar på 22 år som inte är speciellt turintresserade, inte så duktiga i parken men gärna nöter ett rail eller landar (eller misslyckas med ;p) en 360..
Vi planerar inte att festa så mycket, och vi tänker leta jobb - men - självklart kommer det bli en festande också, men fokus ligger på skidåkning.

hör gärna av er!

mvh Hans,
L337_assar@hotmail.com adda gärna.

köp inte bara liftkortet för zell/kaprun, lägg till en 1000 lapp så får du hela salzburgerland med saalbach bakom kröken, tar 20 min med buss från zell till saalbach, inte långt och mycket större skidområde samt mindre väntetid än kaprun/zell

Tillbaka
Topp