Sabbas trampolinen?

• Trådstartare Trådstartare m_p
  • Start datum Start datum
Sabbas trampolinen?
haha! lär ju skarpa sönder den me stålkanterna :P

Plasta in skidorna med eltejp! å sen skippa stavar..
+ att du lär ha på dej skydds-kläder eftersom du kommer
slå ihjäl dej.. haha

Och hur ska du få upp air :P

Sabbas trampolinen?
de e klart de går ja har sett många hoppa med skidor på studsmatta
dom gör ju flair och 360 och allt

och dessutom sa dom på 2Plank TV att man kan gör de

Sabbas trampolinen?
min kompis hoppar me sin snowboard.. han tejpar stålkanterna o sen köra han..säter typ 540 o bakåtvålt.. lär ju funka me skidor... men skippa stavarna..

Lycka till!

Sabbas trampolinen?
Ja självklart går det, ta sån där skumgummiplast man har på rör för att dom inte ska frysa typ, tejpa på såna på stålkanterna.

Tror det är ganska viktigt att man lägger in Frammen och Baken i fett med vaddering så man inte sticker hål i mattan om man landar fel!

Sabbas trampolinen?
hm.. iof sant.. men hur fan får du fart om du har riktiga lagg..?
eftersom då är ju vikten fördelad på stoor yta..

men har ingen nån film på nån som gör det..
typ från newschoolers.. eller nått.. ?

Sabbas trampolinen?
jag har en film på en kille som hoppar me skidor på studsmatta, han har inget skydd alls o den ser ut att hålla, adda mig så skickar jag

jag satte ett skidfodral på varje skida, funkade hyfsatt tills det börja blåsa storm. blev för stort vindfång...

Sabbas trampolinen?
Haha, det är jag på länken som Szick-O la upp :P. Jag tejpade kanterna med silvertejp men det var grymt svårt att få höjd, så jag lyckades typ bara med nåt sideflip/lincoln innan jag lade av helt utmattad (det var grymt jobbigt).

Sabbas trampolinen?
jag såg en gång på guiness records eller nåt liknande en typ som hoppa backflips och alltmöjlit på trampolin me skidor (han hadde höga airs) och han hadde inga skydd men det är säkert int bra för trampolinen. Köp bara lite hårt skumgummi och klipp ut till skidor ,ha band som bindningar, då böjer dom lite sig om man landar dåligt och söndrar inte trampolinen.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp