Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj! det glömde jag skriva. XL=98xm L=88Carolis sa:Tror att xl är runt 100 cm ?
Lee-nus sa:akta dig för att använda nån av de 200 befintliga trådarna om saga...!!
Har redan sökt bland alla andra trådar. hittar ingen bra.Bo87 sa:välj storleken \\\"sökfunktion\\\", den passar bäst
du vet, du måste inte ha en tråd som handlar om "L & XL", du kan ställa samma fråga i en av de säkert tio andra storleksrelaterade trådarna som finns. det är för att folk vägrar förstå sånt som det finns 2000 trådar på samma ämne.bjorklind sa:Lee-nus sa:akta dig för att använda nån av de 200 befintliga trådarna om saga...!!Har redan sökt bland alla andra trådar. hittar ingen bra.Bo87 sa:välj storleken \\\"sökfunktion\\\", den passar bäst
fast den här siffran syftade inte till just saga, utan till sökningar i allmänhet. prova med rossignol s7!Mountain_Man sa:@Lee-nus
Nu är du ute och seglar på svag is ... 2 000 trådar? ... när jag söker på "Saga Jacka" hittar jag bara 44 trådar! :lol:
/MM
Det kommer bli kung!!!!!Gurreman sa:jag är 178 o beställde L, o tror det kommer bli lagom baggy
Har hört att de är 3L jackor i år. Det står även det på hemsidan. Det betyder alltså att det är ett skal. Vilket väldigt mycket bättre än en jacka med foder. Kolla "Att köpa skidkläder"-artikeln för förklaring av lager principen.kSelbekk sa:hade en saga jacka i xl och tyckte den var riktigt fetkör på xl tycker jag, men lånar lite nu. Har funderat på att spara pengar nu till jul för att köpa ett ställ men tyckte själv att jackan var tunn. Är dom här tjockare i år? Och är det värt att spara pengarna? För den jag vill ha kanske tar slut:/?
ja dom är lika tunn iår. men det är ju en skaljacka bara precis som GOS har sagt.. men det är mycke mycke bättre kvalite iår!!!kSelbekk sa:hade en saga jacka i xl och tyckte den var riktigt fetkör på xl tycker jag, men lånar lite nu. Har funderat på att spara pengar nu till jul för att köpa ett ställ men tyckte själv att jackan var tunn. Är dom här tjockare i år? Och är det värt att spara pengarna? För den jag vill ha kanske tar slut:/?
ja det läre det va.. fick mitt idag iaf!iroonman sa:är det där årets martiin?
jappDallee sa:ja det läre det va.. fick mitt idag iaf!iroonman sa:är det där årets martiin?
nix, fick det hemkört, tull på 269:- var dock lite chockande, hade förväntat mig 1200:- +.iroonman sa:men fick du ett mail eller brev på att det hade kommit?
+1JoelBe sa:grymt har det redan kommit :O trodde dom först skulle skickas sista Nov?![]()
Jag har inte fått om brorsans ställ och min väst än men har fått 2 beställningar med hoodies och då kan man följa paketet och är man hemma levereras det till dörren, dock är det inte så värst kul att följa paketet för det står typ bara att det lämnar usa, kommer till tullen, klarar tullen, sen att dom har försökt leverera det och att det finns på posten :PJoelBe sa:sorry om jag lånar tråden lite men orkade inte göra en ny eftersom det redan finns så många trådar om just saga. Men undrar över hur många i Sverige som fått sina saga pants/jackor och om ni fick mail innan osv. och om ni kunde följa paketet på något sätt? tacksam för svar! peace
http://trkcnfrm1.smi.usps.com/PTSInternetWeb/InterLabelInquiry.do?origTrackNum=CJ211270185USlinder sa:Jag har inte fått om brorsans ställ och min väst än men har fått 2 beställningar med hoodies och då kan man följa paketet och är man hemma levereras det till dörren, dock är det inte så värst kul att följa paketet för det står typ bara att det lämnar usa, kommer till tullen, klarar tullen, sen att dom har försökt leverera det och att det finns på posten :PJoelBe sa:sorry om jag lånar tråden lite men orkade inte göra en ny eftersom det redan finns så många trådar om just saga. Men undrar över hur många i Sverige som fått sina saga pants/jackor och om ni fick mail innan osv. och om ni kunde följa paketet på något sätt? tacksam för svar! peace
WTF, ja o brorsan beställde i början av oktober :/Martiiin sa:http://trkcnfrm1.smi.usps.com/PTSInternetWeb/InterLabelInquiry.do?origTrackNum=CJ211270185US
så ser det ut... btw så la jag min order Nov 12
what?JoelBe sa:okejokej härligt! men jag kollade just mailen och fick ett mail alldeles nyss om att kläderna skeppas nu.
Tack för ett bra svar Linder.![]()
vilken storlek köpte ni? L? XL skickades först eftersom att de fick in dem från fabriken först.linder sa:WTF, ja o brorsan beställde i början av oktober :/Martiiin sa:http://trkcnfrm1.smi.usps.com/PTSInternetWeb/InterLabelInquiry.do?origTrackNum=CJ211270185US
så ser det ut... btw så la jag min order Nov 12
what?JoelBe sa:okejokej härligt! men jag kollade just mailen och fick ett mail alldeles nyss om att kläderna skeppas nu.
Tack för ett bra svar Linder.![]()
![]()