Saga jacka

• Trådstartare Trådstartare SDemmoth
  • Start datum Start datum
S

SDemmoth

Guest
Saga jacka
Använder Snowboard åkare "saga jacka" ? jag funderat på köpa en tror ni det kommer se dumt ut ?

Senast ändrad:
Saga jacka
Köp om du tycker det e snyggt eller om den e skön. Jag skiter i vad andra tycker nästan, jag kör bara det är skönt och är snyggt enligt mig.

Saga jacka
Ska du köpa så får du nu dock skynda dig... 40% på allt i sagashopen om man skriver in discountcode 40, från idag den 13'e till 17'e...

Kan säga att det tar slut fort. Jag tänkte köpa både jacka och byxor men steel jackan och den helsvarta va slut i xl, byxorna jag funderade på va dom blåa eller svarta i L men det va också slut...

Beställde däremot knitpacket med frakt för 135kr vilket kan ses som värsta klippet! :D

Saga jacka
FreeStyleKevin sa:
linder sa:
Ska du köpa så får du nu dock skynda dig... 40% på allt i sagashopen om man skriver in discountcode 40, från idag den 13'e till 17'e...
tackar o. bockar för att du sa det där! iom att du sa det är ett saga ställ påväg hem:)
Lobster pants o goldcoast jacketen:D http://www.sagaouterwear.com/wp-content/uploads/2010/12/wiley-rocky-1.jpg
Det gynnar att ha både Tim Durschi och Saga gillat på facebook ibland ;)

Saga jacka
Gillar man det själv är det bara att köpa! :D

Sagas grejor ser ju ut som om de har rymt från ngn japansk tecknadfilm, men kanske är meningen? Personligen skulle jag inte åka i ngt annat än Mammut, men lite högre krav här kanske...
Som syns från min bild bryr jag mig inte så mkt om vad andra tycker om färgerna, jag syns iaf bra i backen! ;) Kompletterat med en knallröd Giro Seam hjälm sen den bilden togs.

Tillbaka
Topp