Saga Outerwear 11/12

Saga Outerwear 11/12
Tänkte bumpa denna eminenta tråd nu då man hoppat på Saga-tåget själv.

Som ni kanske vet var det galen rea (60%) på Saga igår, så det var inte mycket annat att göra än att klicka hem nåt.

Blev denna:
VIVIDBLUE_FRONT_grande.jpg

Och denna:
script-red-2_grande.jpg

Allt för en blygsam kostnad av $184 (ink $50 frakt)

Det som återstår nu är ju då leveransen. Efter att ha läst igenom tråden verkar det kunna ta allt mellan 1 vecka och flera månader. Jag fick ett nummer som jag kunde söka efter på UPS, för att se statusen på paketet. Problemet är att då jag gör det så står det att paketet redan är levererat, och att det skedde den andra september 2010. Känns inte riktigt rätt. Någon annan som haft liknande problem?

Saga Outerwear 11/12
GOS sa:
Tänkte bumpa denna eminenta tråd nu då man hoppat på Saga-tåget själv.

Som ni kanske vet var det galen rea (60%) på Saga igår, så det var inte mycket annat att göra än att klicka hem nåt.

Allt för en blygsam kostnad av $184 (ink $50 frakt)

Det som återstår nu är ju då leveransen. Efter att ha läst igenom tråden verkar det kunna ta allt mellan 1 vecka och flera månader. Jag fick ett nummer som jag kunde söka efter på UPS, för att se statusen på paketet. Problemet är att då jag gör det så står det att paketet redan är levererat, och att det skedde den andra september 2010. Känns inte riktigt rätt. Någon annan som haft liknande problem?
Jackan är sjukt fräsch och jag beställde en sån jag med faktiskt. Lite oskönt när dom har sånna reaor för folk som redan handlat där typ veckan innan men men, jag är nöjd:)

Saga Outerwear 11/12
Jag har exakt den jackan och den är både skön och funktionell! Bra köp! :D

Jag visste inte om rean ... isf hade jag köpt både handskar och hoodie :(

Senast ändrad:
Saga Outerwear 11/12
har problem med att beställa, jag har lagt allt jag ska köpa i korgen sen fixat adress å allt men kan fortfarande inte få iväg min beställning till dem, någon som vet varför? eller har det hänt någon av er?

Saga Outerwear 11/12
fjaellraeven sa:
har problem med att beställa, jag har lagt allt jag ska köpa i korgen sen fixat adress å allt men kan fortfarande inte få iväg min beställning till dem, någon som vet varför? eller har det hänt någon av er?
Jag tyckte faktiskt att Saga var en av dom bättre webbshopparna jag handlat på. Funkade riktigt smidigt, så tycker att det är lite konstigt att du har problem. Säker att du fyllt i allt rätt?

Saga Outerwear 11/12
Beställde förra söndagen från Saga och fick the stuff i tisdags. "totalt 9 dagar" Sjukt snabba! Desutom måste man tänka på att dom ligger en dag efter, så för dom var det lördag när jag beställde.

Tillbaka
Topp