SAGA Outerwear VARNING !

Wilmsson

Medlem
SAGA Outerwear VARNING !
Tänkte bara varna dom som hade tänkt beställa nån av sagas grejjer. Jag betala 4500:- den 5 december. Så skulle jag få dom 15 januari. Kom inga kläder. Så sa dom att det blev nå strul och att kläderna skulle komma 7 februari. Inga kläder, och så sa dom att kläderna kommer vilken sekund som hällst och att jag skulle få dom den 15e mars. Kom inga kläder då hlr. Så fick jag en jacka gratis eftersom det har tagit så lång tid. Sen skrev dom att kläderna hade skickats från frabriken och att dom skulle bara få dom så dom kunde skicka ut dom så snart som möjligt. Innan freeride tänkte jag men det kom inga kläder alls. Nu svarar dom inte på mailen lr när man ringer till dom!

Dom gör ju grymmt snygga kläder men det är ju kul om man skulle kunna få åka i dom!

Over and out!

SAGA Outerwear VARNING !
hört om detta.. grymt dåligt av saga.. de har gått över 5 månder sen du betalade för grejjerna.. du har fått en jacka..

HM! SKÄRPNING SAGA

SAGA Outerwear VARNING !
WilheIm sa:
Läste på NS att ingen där har fått sina grejjer hlr förutom deras sponsrade åkare.
dom kanske bara gjort typ 15 ställ.. å så lurar dom massa folk på cash?

sjukt dåligt av saga hur de än är.. tycker dom borde gjort bättre än såhär..

förra säsongen va de väl inge strul me deras grejjer?

SAGA Outerwear VARNING !
jag fick mina direkt. men jag beställde i augusti när de annonserade att de hade pro-prototyper... synd verkligen... eller kasst faktiskt, jag ska inte tryta med kritiken bara för det är ett core-märke. känns som att folk gör det ibland.

SAGA Outerwear VARNING !
skulle man kunna polisanmäla en sån sak?

dom har väl inte brutit mot någon lag? eller är de olagligt för företag att försena leveranser?

SAGA Outerwear VARNING !
förseningar är ju inte olagligt. hur det är med den delen då dom ignorerar honom vet jag väl inte, men det isf. jävligt dålig stil av saga alltså, ruskigt illa. bra att du skrev det så att andra som vill köpa får en varning!

SAGA Outerwear VARNING !
Man kan väl anmäla om man har betalat men inte får kläderna?

SAGA Outerwear VARNING !
Fy fan va dåligt asså. Sjukt att de ska ta så lång tid. OK dom e väll rätt nystartde? så de kankse e lite strul ibrjan men ändå, om dom inte svara på mail å telefon liksom.

Senast ändrad:
SAGA Outerwear VARNING !
kan ju inte blamea dem precis , sa klart de far mycke strul.. det ar ju ny startad.. get of their dicks.. ha

SAGA Outerwear VARNING !
det är inte från sverige.. kolla deras sida

www.sagaoutwear.com oj den funka inte? vad heter den föressten? :/

Senast ändrad:
SAGA Outerwear VARNING !
tror inte köpkonsumetlagen(?) gäller om du handlar utan för eu.

men hur betalade du? har du satt in pengarna på deras konto (wire transfer) så finns det inte mkt (inget vad jag vet) du kan göra, du får ringa å maila och hoppas dom inte är så dumma

SAGA Outerwear VARNING !
artisty sa:
tror inte köpkonsumetlagen(?) gäller om du handlar utan för eu.

men hur betalade du? har du satt in pengarna på deras konto (wire transfer) så finns det inte mkt (inget vad jag vet) du kan göra, du får ringa å maila och hoppas dom inte är så dumma
Betalade genom paypal till deras konto

SAGA Outerwear VARNING !
Aa det är ju sjukt, dom borde ju informera om dom inte skulla ha kvar kläder och skicka tillbaka pengar.. men i ditt fotoalbum har du ju en Saga jacka ?

SAGA Outerwear VARNING !
vxorider sa:
Aa det är ju sjukt, dom borde ju informera om dom inte skulla ha kvar kläder och skicka tillbaka pengar.. men i ditt fotoalbum har du ju en Saga jacka ?
Joo som jag skrev i texten över, fick jag den (gratis) eftersom det har tagit så lång tid.
Men kommer inte kläderna så köpte jag en dyr jacka.

SAGA Outerwear VARNING !
jiiihaaaa, sitter o väntar på mina kläder nu, känns otroligt bra det här :)

SAGA Outerwear VARNING !
WilheIm sa:
vxorider sa:
Joo som jag skrev i texten över, fick jag den (gratis) eftersom det har tagit så lång tid.
Men kommer inte kläderna så köpte jag en dyr jacka.
Men du fick en jacka? då borde de ju inte va nåt problem attdom inte har grejjerna:S. fan va dålig stil:S

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp