Saga outwear!

LilaSnabel

Ny medlem
Saga outwear!
Tjena ! jag ska beställa saga kläder innom kort och ja undrar om man kan göra det 100% säkert? och sen undar ja vilken storlek på saga brallor ? Jag är 179 blir L för baggy? vill helst inte ha extremt jävla baggy.. OCH ja skiter i om det finns nån tråd som svarar mej på detta. :D

Saga outwear!
LilaSnabel sa:
Tjena ! jag ska beställa saga kläder innom kort och ja undrar om man kan göra det 100% säkert? och sen undar ja vilken storlek på saga brallor ? Jag är 179 blir L för baggy? vill helst inte ha extremt jävla baggy.. OCH ja skiter i om det finns nån tråd som svarar mej på detta. :D
Finns sjukt många trådar som svarar detta. Står i reglerna att du måste söka och skiter du i dom kan du ju vänta dig en varning.

Kolla style & fit på sagas hemsida eller vänta en vecka på att jag får mina kläder! Har beställt ett Anomie ställ samt On Deck jackan med slim pants allt i L och jag är 178cm

Saga outwear!
What? Säkert är det, Finns en style&fit guide, finns en tråd som tar upp allt om saga precis nedanför din och jo alla svar finns på sagaouterwear.com och tråden nedanför.

Pis ut.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp