Saga outwear!

LilaSnabel

Ny medlem
Saga outwear!
Tjena ! jag ska beställa saga kläder innom kort och ja undrar om man kan göra det 100% säkert? och sen undar ja vilken storlek på saga brallor ? Jag är 179 blir L för baggy? vill helst inte ha extremt jävla baggy.. OCH ja skiter i om det finns nån tråd som svarar mej på detta. :D

Saga outwear!
LilaSnabel sa:
Tjena ! jag ska beställa saga kläder innom kort och ja undrar om man kan göra det 100% säkert? och sen undar ja vilken storlek på saga brallor ? Jag är 179 blir L för baggy? vill helst inte ha extremt jävla baggy.. OCH ja skiter i om det finns nån tråd som svarar mej på detta. :D
Finns sjukt många trådar som svarar detta. Står i reglerna att du måste söka och skiter du i dom kan du ju vänta dig en varning.

Kolla style & fit på sagas hemsida eller vänta en vecka på att jag får mina kläder! Har beställt ett Anomie ställ samt On Deck jackan med slim pants allt i L och jag är 178cm

Saga outwear!
What? Säkert är det, Finns en style&fit guide, finns en tråd som tar upp allt om saga precis nedanför din och jo alla svar finns på sagaouterwear.com och tråden nedanför.

Pis ut.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp