Saker som irriterar mig i backen

Folk som åker in framför hoppen/landningarna är så jävla jobbiga.. Blir så stört less på sånna. Folket som campar på railsen är dock snäppet värre..
Annars det vettefan. Peace!

så man måste vara som du för att få åka alla andra som inte är lika bra eller har annan stil får inte åka kanske inte ska åka skidor om du blir så irriterad

HElt klart dom satans såkidsen som åker snett över hoppen så att det blir snespår i hoppen + ATT DOM SKA ALLTID VARA I VÄGEN. ÅHH SÅ STÖRANDE!!

Jag kan lägga till en sak som ja stör mig på!!

DIG icemann, saffa dig ett nytt lite lättare liv kanske å sluta stör dig, folk är ju inte proffs från början

Folk som inte förstår ironi eller har någon som helst självdistans.
Vidare stör jag mig på ghettokids som stör sig på alla andra som inte säger yo wiggah eller har kläder i xxxxxxxxxxxxl

Filleee sa:
Jag kan lägga till en sak som ja stör mig på!!

DIG icemann, saffa dig ett nytt lite lättare liv kanske å sluta stör dig, folk är ju inte proffs från början
Tur att en viss 108åring tagit en paus från sajten annars hade du fått 2 veckors ofrivillig semester från FR.

Jag ska hålla mg lugn i denna tråd -.-

håller med jeppenator... men det är en sak jag stör mig på.. det är när det är skidskola i edsbyn, för typ dom har rätt att gå före i lift kön och sånt. fast en gång var det riktigt roligt.. en ledar som åkte sist svänge till ett hopp ochkörde duffy! ;:)

Jag irriterar mig på alla så kallade "jibbers" som tror att skidåkning = "vara cool, hoppa, snurra och leka stöddig i något leksaksland kallad park". Otroligt trött på kids som tycker att kläder i xxxxxxxxxl, goggles med spegellins, för korta stavar och "skit i ovansidan på skidorna...och förresten stålkanterna också".. är det ballaste som finns.
70 % av alla dryga och tråkiga inlägg på Freeride handlar om snorungar som skapar en tråd, eller försöker vara "coola" genom att uttrycka sin enorma expertis om hur en park, en kick, en snurr eller ett hopp ska, måste bör se ut...

Köp kläder i eran egen storlek! (typ 130 cl)
Åk skidor... dvs åk skidor. stå inte och snacka om någon fjantig "kick"...
LÄR ER STAVA OCH SKRIVA!!!!!!

För saken skull... och jag citerar från ovan...

:

fast en gång var det riktigt roligt.. "en LEDAR som åkte sist SVÄNGE till ett hopp OCHKÖRE duffy!"

MK

Kan nästan garantera att du har varit en sån där liten snorunge som åkt rätt över baken och inte haft nån kontroll på skidorna!

jag stör mig på liftgubbar som inte kan sitt arbete, alltså dom som inte vet hur man hjälper till med liften.

äckliga småbarn som står i landningen ! På grund av en sådan slet jag av muskel fästet i axeln och bröt armen. kostade mig halva säsongen...

gulbanan sa:
icemann sa:
bodenis sa:
eru dum i huvet???

barn måste ju också få lära sig!
Barn skall hålla sig i barnbacken tills de har lärt sig att svänga och bromsa ordentligt och se sig för vart fan de åker nånstans. Ska det vara så jävla svårt?
så du tycker de är olagligt att köra störtlopp??
http://www.slao.se/ak_och_liftregler.asp

faktiskt så är det det, eller i alla fall mot reglerna...tror inte riksdagen tagit upp det än

I backen bryr ja mig inte om hur andra åker, där kan dom gärna lära sig att åka. Men i parken är de JÄVLIGT irriterande med folk helt utan vett, i och med att det blir farligt för dom och mig. Bonkade till exempel en tant i huvudet idag, hon hade tydligen bestämt att ställa sig bakom kicken å fotografera.

Så jag tycker att de borde ha striktare regler i parken pga säkerheten

Folk måste väl ändå få lära sig, Det är ju så vansinnigt roligt att åka att jag förstår att nybörjarna inte tänker sig för.

Jag irriterar mig på folk som är duktiga. Jag menar dom KAN ju redan åka, vad har dom i backen att göra egentligen!? Sjukt onödigt.....
HAHAHAHAHA!

1-Zeus sa:
håller med jeppenator... men det är en sak jag stör mig på.. det är när det är skidskola i edsbyn, för typ dom har rätt att gå före i lift kön och sånt. fast en gång var det riktigt roligt.. en ledar som åkte sist svänge till ett hopp ochkörde duffy! ;:)
Därför är det så gött ibland att vara utbildad ledare, hehehe....

Snowboardåkare! vad är deras probleeeeeeem lixom? :S:S

deza sa:
Ingen gillar ju egentligen skidåkare men alla kan ju ta sned steg i livet
wooord.. andra störiga saker är tyskar och folk som klagar på andras utseenden. ni är ju oftast inte så jävla mkt bättre själva

jeppenator sa:
haha fyfan vad man får klaga.. att du orkar bry dig om skidornas ovansida?.. du ska ju fan åka på dom.. onödigt att reta upp sig.. skrik lite på ungen så gör han nog inte om det isåfall

jag stör mig inte på nått.. bara att åka för att de är kul, skit i andra å tänk på hur du själv åker? =)

dom andra som åker där har lika mycket rätt att åka som du.. dom har också betalat liftkort.. fattar inte varför så många lackar på turister å grejjer som är i vägen, alla får ju va i backen.. bara att veta hur man åker så att man inte kör på dom
det är sant !

palla reta upp sig på små saker.

hoppas att du inser att skidåkning är för alla dem som älskar att åka skidor! och om det är så mycket som irriterar dig på berget kanske du själv inte borde vara där....

Det värsta som finns är dom där jävla slalomåkarna som tror att dom är nått!! Och dom tror att dom är bättre än alla!!!:S

Karl_Martensson sa:
Jag irriterar mig på alla så kallade "jibbers" som tror att skidåkning = "vara cool, hoppa, snurra och leka stöddig i något leksaksland kallad park". Otroligt trött på kids som tycker att kläder i xxxxxxxxxl, goggles med spegellins, för korta stavar och "skit i ovansidan på skidorna...och förresten stålkanterna också".. är det ballaste som finns.
70 % av alla dryga och tråkiga inlägg på Freeride handlar om snorungar som skapar en tråd, eller försöker vara "coola" genom att uttrycka sin enorma expertis om hur en park, en kick, en snurr eller ett hopp ska, måste bör se ut...

Köp kläder i eran egen storlek! (typ 130 cl)
Åk skidor... dvs åk skidor. stå inte och snacka om någon fjantig "kick"...
LÄR ER STAVA OCH SKRIVA!!!!!!

För saken skull... och jag citerar från ovan...

:

fast en gång var det riktigt roligt.. "en LEDAR som åkte sist SVÄNGE till ett hopp OCHKÖRE duffy!"

MK
WORD! BUHUUUU! :( (du var inte heller ngn svenska professor.)

Snödjup

Tillbaka
Topp