Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
den satt som kulan i pistolen!Filleee sa:Jag kan lägga till en sak som ja stör mig på!!
DIG icemann, saffa dig ett nytt lite lättare liv kanske å sluta stör dig, folk är ju inte proffs från början
indeed!Jesh sa:* små ungar som hoppar på rail kickarna när man ska köra och folk som står i gapen och hänger
Tur att en viss 108åring tagit en paus från sajten annars hade du fått 2 veckors ofrivillig semester från FR.Filleee sa:Jag kan lägga till en sak som ja stör mig på!!
DIG icemann, saffa dig ett nytt lite lättare liv kanske å sluta stör dig, folk är ju inte proffs från början
Vad är det med han som skrev innan dig? Lite nyfiken ;Pthecalle sa:han som skrev innan mig
så du tycker de är olagligt att köra störtlopp??icemann sa:Barn skall hålla sig i barnbacken tills de har lärt sig att svänga och bromsa ordentligt och se sig för vart fan de åker nånstans. Ska det vara så jävla svårt?bodenis sa:eru dum i huvet???
barn måste ju också få lära sig!
http://www.slao.se/ak_och_liftregler.aspgulbanan sa:så du tycker de är olagligt att köra störtlopp??icemann sa:Barn skall hålla sig i barnbacken tills de har lärt sig att svänga och bromsa ordentligt och se sig för vart fan de åker nånstans. Ska det vara så jävla svårt?bodenis sa:eru dum i huvet???
barn måste ju också få lära sig!
haha varför bara två storlekar för stora? :Picemann sa:*Jibbare i två storlekar för stora... ser så jävla löjligt ut.
Därför är det så gött ibland att vara utbildad ledare, hehehe....1-Zeus sa:håller med jeppenator... men det är en sak jag stör mig på.. det är när det är skidskola i edsbyn, för typ dom har rätt att gå före i lift kön och sånt. fast en gång var det riktigt roligt.. en ledar som åkte sist svänge till ett hopp ochkörde duffy! ;![]()
wooord.. andra störiga saker är tyskar och folk som klagar på andras utseenden. ni är ju oftast inte så jävla mkt bättre självadeza sa:Ingen gillar ju egentligen skidåkare men alla kan ju ta sned steg i livet
det är sant !jeppenator sa:haha fyfan vad man får klaga.. att du orkar bry dig om skidornas ovansida?.. du ska ju fan åka på dom.. onödigt att reta upp sig.. skrik lite på ungen så gör han nog inte om det isåfall
jag stör mig inte på nått.. bara att åka för att de är kul, skit i andra å tänk på hur du själv åker? =)
dom andra som åker där har lika mycket rätt att åka som du.. dom har också betalat liftkort.. fattar inte varför så många lackar på turister å grejjer som är i vägen, alla får ju va i backen.. bara att veta hur man åker så att man inte kör på dom
WORD! BUHUUUU!Karl_Martensson sa:Jag irriterar mig på alla så kallade "jibbers" som tror att skidåkning = "vara cool, hoppa, snurra och leka stöddig i något leksaksland kallad park". Otroligt trött på kids som tycker att kläder i xxxxxxxxxl, goggles med spegellins, för korta stavar och "skit i ovansidan på skidorna...och förresten stålkanterna också".. är det ballaste som finns.
70 % av alla dryga och tråkiga inlägg på Freeride handlar om snorungar som skapar en tråd, eller försöker vara "coola" genom att uttrycka sin enorma expertis om hur en park, en kick, en snurr eller ett hopp ska, måste bör se ut...
Köp kläder i eran egen storlek! (typ 130 cl)
Åk skidor... dvs åk skidor. stå inte och snacka om någon fjantig "kick"...
LÄR ER STAVA OCH SKRIVA!!!!!!
För saken skull... och jag citerar från ovan...
:
fast en gång var det riktigt roligt.. "en LEDAR som åkte sist SVÄNGE till ett hopp OCHKÖRE duffy!"
MK