Kruxelidux_ninjamaster
Aktiv medlem
Saker som irriterar mig i backen
Äckliga jibbare med t-shirts hängnast under jackan!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
WORD UP!JohanJoensson sa:Är det något jag hatar. Och verkligen hatar så är det snowboardåkare som knappt kan åka och plogar ner för hela jävla backen så att den blir helt isig. Spec i parken eller i svarta fina backar. Dom kan gå å åka i barnbacken ist!
det finns ju minst lika många skidåkare som gör exakt likadant.JohanJoensson sa:Är det något jag hatar. Och verkligen hatar så är det snowboardåkare som knappt kan åka och plogar ner för hela jävla backen så att den blir helt isig. Spec i parken eller i svarta fina backar. Dom kan gå å åka i barnbacken ist!
magnusericsson sa:det finns ju minst lika många skidåkare som gör exakt likadant.JohanJoensson sa:Är det något jag hatar. Och verkligen hatar så är det snowboardåkare som knappt kan åka och plogar ner för hela jävla backen så att den blir helt isig. Spec i parken eller i svarta fina backar. Dom kan gå å åka i barnbacken ist!
varför all denna hatkärlek mellan skid och snowboardåkare?
Förövrigt så hatar jag attitydåkare som då köper det absolut bästa av allting och inte kan stå på skiten.
Jo klart att det finns sånna skidåkare med men jag tror ärligt talat att marioteten är snowboardåkare som typ börjat åka bräda för att de ser coolt ut. Men jag har absolut inget emot vanliga hedliga bra brädåkar för jag har ingen anledning till det.magnusericsson sa:det finns ju minst lika många skidåkare som gör exakt likadant.JohanJoensson sa:Är det något jag hatar. Och verkligen hatar så är det snowboardåkare som knappt kan åka och plogar ner för hela jävla backen så att den blir helt isig. Spec i parken eller i svarta fina backar. Dom kan gå å åka i barnbacken ist!
Förövrigt så hatar jag attitydåkare som då köper det absolut bästa av allting och inte kan stå på skiten.
i see, i see.JohanJoensson sa:Jo klart att det finns sånna skidåkare med men jag tror ärligt talat att marioteten är snowboardåkare som typ börjat åka bräda för att de ser coolt ut. Men jag har absolut inget emot vanliga hedliga bra brädåkar för jag har ingen anledning till det.magnusericsson sa:det finns ju minst lika många skidåkare som gör exakt likadant.JohanJoensson sa:Är det något jag hatar. Och verkligen hatar så är det snowboardåkare som knappt kan åka och plogar ner för hela jävla backen så att den blir helt isig. Spec i parken eller i svarta fina backar. Dom kan gå å åka i barnbacken ist!
Jag hatar alla trötta människor i vårat lite smått smutsiga land som inte tänker efter innan dom skriver. Det finns ett enkelt svar på din fråga; när man inte kan åka ska föräldrarna se till så att man håller sig in åt helvette långt bort ifrån backar man inte klarar av.eHolmberg sa:nått som får mig förbannad är när nån jävel hatar på allt och alla förutom sig själv
"*Små snorungar som knappt kan stå på skidorna, har noll koll på åkarna runt omkring och åker "störtlopp" nerför backen även fast de varken kan svänga eller bromsa, gärna tvärs över backen rakt framför en så man måste tvärtbromsa för att inte krocka med dom småglina."
du började förståss åka skidor och va grym direkt förstår jag.
hur går det till? stå still och krascha samtidigt låter metafysiskt...JIBB-Albin sa:Jag hatar när alla småbarn som står helt stilla på hoppen och kraschar mitt framför en!!!
Kom ihag att ca 20% av varldens skidakare kan svanga med kanterna. Resten plogar och forstor pisterna, pa samma satt som nyborjare med snowboard.magnusericsson sa:i see, i see.JohanJoensson sa:Jo klart att det finns sånna skidåkare med men jag tror ärligt talat att marioteten är snowboardåkare som typ börjat åka bräda för att de ser coolt ut. Men jag har absolut inget emot vanliga hedliga bra brädåkar för jag har ingen anledning till det.magnusericsson sa:det finns ju minst lika många skidåkare som gör exakt likadant.
sen så tror jag att detta kan bero på att folk inte börjar med att åka bräda direkt utan lär sig skidor först och sedan går på bräda när de är 15-16 år och då är det kanske inte alltid så lätt att åka.
jag säger så här släpp på trycket och kör störtlopp ner så slipper vi alla \"pucklar\", eller ja juste, då kommer någon annan att tycka att det är störigt att backarna är för bra och folk kör som idioter?!
Inte samtidigt fattar du väl!!!bl0ckm0ng0t sa:hur går det till? stå still och krascha samtidigt låter metafysiskt...JIBB-Albin sa:Jag hatar när alla småbarn som står helt stilla på hoppen och kraschar mitt framför en!!!
Och alla hatar dig. Kan vi inte bara låta denna korkade tråd dö någon gång? Är så trött på det omogna tjaffsandet mellan folk här.Jibberisch sa:Jag hatar allt.
Men pajas! jag om formulerar mig dåjonathan_chips sa:Jag hatar alla trötta människor i vårat lite smått smutsiga land som inte tänker efter innan dom skriver. Det finns ett enkelt svar på din fråga; när man inte kan åka ska föräldrarna se till så att man håller sig in åt helvette långt bort ifrån backar man inte klarar av.eHolmberg sa:nått som får mig förbannad är när nån jävel hatar på allt och alla förutom sig själv
"*Små snorungar som knappt kan stå på skidorna, har noll koll på åkarna runt omkring och åker "störtlopp" nerför backen även fast de varken kan svänga eller bromsa, gärna tvärs över backen rakt framför en så man måste tvärtbromsa för att inte krocka med dom småglina."
du började förståss åka skidor och va grym direkt förstår jag.
Jag stör mej på det mesta i vardagen, samhället och livet. Folk är och förblir idioter. Men men det verkar ju inte funka. Jämfört med alla andra mongo-trådar som detta forum har översvämmats av på sistone så tycker jag faktiskt att denna står sej hyffsat bra.fiskebulle sa:Och alla hatar dig. Kan vi inte bara låta denna korkade tråd dö någon gång? Är så trött på det omogna tjaffsandet mellan folk här.Jibberisch sa:Jag hatar allt.
men vadå attitydåkare? så man är kaxig och så bara man har de bästa? så de som aldrig har åkt förut skall köpa sig ett par techno skidor och ikea pjäxor eller? tkr folk ska få ha den utrustningen de vill ha. Tänk de lite bättre skidorna. Om bara de som är duktiga på att åka köper dem. Kommer de inte säjla speciellt många par. även om personen inte kan utnjytja utrustningen eller skidorna på rätt sätt så vill han/hon kanske ha ett par bra skidor ändå? tänkt så eller ?magnusericsson sa:det finns ju minst lika många skidåkare som gör exakt likadant.JohanJoensson sa:Är det något jag hatar. Och verkligen hatar så är det snowboardåkare som knappt kan åka och plogar ner för hela jävla backen så att den blir helt isig. Spec i parken eller i svarta fina backar. Dom kan gå å åka i barnbacken ist!
Har du tänkt på att nybörjare hämmas av utrustning från de övre hyllorna?FIDDE3 sa:men vadå attitydåkare? så man är kaxig och så bara man har de bästa? så de som aldrig har åkt förut skall köpa sig ett par techno skidor och ikea pjäxor eller? tkr folk ska få ha den utrustningen de vill ha. Tänk de lite bättre skidorna. Om bara de som är duktiga på att åka köper dem. Kommer de inte säjla speciellt många par. även om personen inte kan utnjytja utrustningen eller skidorna på rätt sätt så vill han/hon kanske ha ett par bra skidor ändå? tänkt så eller ?magnusericsson sa:det finns ju minst lika många skidåkare som gör exakt likadant.JohanJoensson sa:Är det något jag hatar. Och verkligen hatar så är det snowboardåkare som knappt kan åka och plogar ner för hela jävla backen så att den blir helt isig. Spec i parken eller i svarta fina backar. Dom kan gå å åka i barnbacken ist!
jibbing äger du suger?Jontex sa:freeride skulle ha mått så jävla mycket bättre utan dig din tattareicemann sa:Haha, kan inte fatta att den här tråden lever än. Lite roligt att så många tar åt sig =)Åtminstone kommer några av mina irritationsmoment förmodligen att försvinna snart, eftersom alla vet att jibbing är en fånig trend i stil med monoski, utsvängda byxor, hockeyfrilla eller något liknande som är "hippt" för tillfället, så kommer jibbing att vara utdöd om 2-3 år. Problemet är att detta fenomen då kommer att ersättas med något annat störande eftersom idioter måste hållas sysselsatta på något sätt.
Vill du öka farten tänk äggställning och inget annat. Att sitta ned bak på skidorna ser inte bara jävligt lamt ut, det är dessutom långsamt och ostabilt. Titta på störtloppsåkarna, ingen sitter ned bak på skidorna, bara idioter som gör det. Stör mig sjukt mkt på såna tomtar, ser så jävla handikappat ut.Gurra2525 sa:hahah! "*Tomtar som inte kan hålla ordentligt avstånd i liftkön utan måste stå ovanpå mina skidor och repa lacken. "
Det är bara deras skidor som pajar. + att lacken försvinner inte alls.
Och jag, jibbers sitter ner för att få fart inför hoppet.
Hahaha, klart som fan att det går fortare att "sitta" ned bak på skidorna, mindre luftmotstånd sörru. Och varför inte störtloppsåkare använder sig av denna fantastiska teknik är att det kan bli vissa svårigheter att svänga. För att få extra fart i hopp och transportsträckor funkar det fin fint...icemann sa:Vill du öka farten tänk äggställning och inget annat. Att sitta ned bak på skidorna ser inte bara jävligt lamt ut, det är dessutom långsamt och ostabilt. Titta på störtloppsåkarna, ingen sitter ned bak på skidorna, bara idioter som gör det. Stör mig sjukt mkt på såna tomtar, ser så jävla handikappat ut.Gurra2525 sa:hahah! "*Tomtar som inte kan hålla ordentligt avstånd i liftkön utan måste stå ovanpå mina skidor och repa lacken. "
Det är bara deras skidor som pajar. + att lacken försvinner inte alls.
Och jag, jibbers sitter ner för att få fart inför hoppet.
Hahaha...fantastisk underhållningicemann sa:Haha, kan inte fatta att den här tråden lever än. Lite roligt att så många tar åt sig =)Åtminstone kommer några av mina irritationsmoment förmodligen att försvinna snart, eftersom alla vet att jibbing är en fånig trend i stil med monoski, utsvängda byxor, hockeyfrilla eller något liknande som är "hippt" för tillfället, så kommer jibbing att vara utdöd om 2-3 år. Problemet är att detta fenomen då kommer att ersättas med något annat störande eftersom idioter måste hållas sysselsatta på något sätt.