Sälen över nyår

sodermark

Ny medlem
Sälen över nyår
Tjena gott folk!

Tänkte kika med er vilka "ute" ställen som man kan kolla in på nyår. Såg att HC var det 20 års åldersgräns på så det är ganska kört. Vi är 18-19 år som ska åka upp. Så något förslag var alla hänger runt nyår? Dem som inte är 20 alltså.

Tack för mig, PEACE

Sälen över nyår
sodermark sa:
något ställe måste det väl finnas som har 18 ? kan ju inte bara vara vårt "gäng" som är under 18 och ska dit
med all säkerhet inte, men de har nog inga problem med att fylla lokalerna med folk längre upp i åldrarna, så jag tvivlar också på att det skulle vara 18 nånstans.

edit: det bästa du kan göra är väl att kontakta skistar...?

Senast ändrad:
Sälen över nyår
är nog ganska kört men varför betala massa cash för att stå och trängas i en bar på nyår styr hemma fest eller bli sprakfull på afterskin och missa hela tolvslaget

Sälen över nyår
SombreroMartin sa:
är nog ganska kört men varför betala massa cash för att stå och trängas i en bar på nyår styr hemma fest eller bli sprakfull på afterskin och missa hela tolvslaget
Afterskin i Lindvallen blir man ju alltid full som en slaktare när alla gått hem därifrån dör hela byn och allt blir misär, jag drar slutsatsen att aldrig har så många under 20 haft så få fyllor som man verkligen fått ut något av.

Sälen över nyår
Ringde till skistar. Men dem hade ingen aning om vilka ställen det var under 20 ? Konstigt tycker jag. Annars då är det många som ska till sälen som är under 20

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp