Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, garvade så jävla mycket.StarcK sa:Brukar vara rättså tomt på folk på sportlovet, du får nog åka själv tyvärr..
så det är inte random för man har sagt på freerides forum "vi möts där klockan 10 min nya jibb-homieWhooshit sa:Jag vet att de finns mkt folk , men jag är inte så jävla bra på att börja prata med helt random folk . vissa är jääävligt dryga kan jahg säga
om du kmr över till trysil kan vi köra park uta helvete om du vill.Whooshit sa:Jag kommer vara typ överallt utom kläppen , jag kommer också kanske åka över till trysil någon dag :D
vafan -.- man kanske snackar lite inann och lära känna personen -.-tobski sa:så det är inte random för man har sagt på freerides forum "vi möts där klockan 10 min nya jibb-homieWhooshit sa:Jag vet att de finns mkt folk , men jag är inte så jävla bra på att börja prata med helt random folk . vissa är jääävligt dryga kan jahg säga
Najs ! taggad som fan blev ingen park förra året där för han jag åkte med som jag kommer åka med igen hatar parklarssaa sa:om du kmr över till trysil kan vi köra park uta helvete om du vill.Whooshit sa:Jag kommer vara typ överallt utom kläppen , jag kommer också kanske åka över till trysil någon dag :D