Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Men släng ett mail till intuition och fråga om den innerskon du vill ha säljs som orginal innersko i ngn pjäxa? Kanske Full-tilt har den innerskon du söker?sjo_orret sa:Nått som hänt sedan sist? Går det att köpa Intuition i Sverige (eller Europa)? Man kan beställa direkt från deras hemsida, men frakten är dyr och man lär ju åka på tull så det blir lite kostsamt.. :|
Scarpa finns ju tillgängligt på denna sida havet men nu ville jag ha en viss intuition orginalmodell.
Iofs en bra idé. Will do!PNyberg sa:Okej. Men släng ett mail till intuition och fråga om den innerskon du vill ha säljs som orginal innersko i ngn pjäxa? Kanske Full-tilt har den innerskon du söker?
Reklam jarle?Jarle sa:Butiker som har märken som fulltilt, dalbello osv (t.ex. skistore) kanske har möjlighet att ta hem innerskor?
Jo såg dom Dalbello skorna, skickade ett mejl till skistore för att höra vad det är för skillnad jmf med powerwraps men inget svar ännu. Funderat på pro-tour men min tanke är att behålla originallinern när jag turar och köra med en tjockare liner tex powerwrap mär jag kör liftburet. Har funderat på dreamlinern också och den skall ju även vara ok att tura i. Mitt problem med originallinern är att den känns lite tunn, främst vid skenbenet där pjäxans överkant trycker in. Skulle kanske gå att lösa med något sorts skydd för smalbenet men jag tror jag skall testa med en rejälare liner.LawndartGustav sa:inte pro tour btw?
Dessa funkar helt ok. Annars så skulle jag tipsa om att baka om dem och att inte spänna åt så hårt vid just vid dina problemområden (skenben) och på så sätt inte komprimera innerskon så mycket. Det bör fungera en stund iafDrJ sa:Jo såg dom Dalbello skorna, skickade ett mejl till skistore för att höra vad det är för skillnad jmf med powerwraps men inget svar ännu. Funderat på pro-tour men min tanke är att behålla originallinern när jag turar och köra med en tjockare liner tex powerwrap mär jag kör liftburet. Har funderat på dreamlinern också och den skall ju även vara ok att tura i. Mitt problem med originallinern är att den känns lite tunn, främst vid skenbenet där pjäxans överkant trycker in. Skulle kanske gå att lösa med något sorts skydd för smalbenet men jag tror jag skall testa med en rejälare liner.LawndartGustav sa:inte pro tour btw?
http://www.skistore.se/sv/623-innerskorR00bert sa:Vad får man pynta för ett par liners på svensk mark? Går det att få tag på ett par Pro Tours?