Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nein nein nein!Utter sa:Kommer du raila?
I så fall kommer dom gå sönder, detta gäller alla märken och alla modeller.
ALLA skidor går sönder om du misshandlar dom. Vilket du gör om du railar. Kanterna kommer vara förstörda för alltid inom ett par dagar, sen kommer dom att spricka förr eller senare.Sveda_och_verk sa:Nein nein nein!Utter sa:Kommer du raila?
Har du någonsin ägt ett par armada?
Förr eller senare, självklart.Utter sa:ALLA skidor går sönder om du misshandlar dom. Vilket du gör om du railar. Kanterna kommer vara förstörda för alltid inom ett par dagar, sen kommer dom att spricka förr eller senare.Sveda_och_verk sa:Nein nein nein!Utter sa:Kommer du raila?
Säger inte att man inte ska raila, förklarar bara vad man ska förvänta sig om man gör det.
kan hålla med om att fischer håller förjävla bra! antar att du har fischer addict precis som jag? inga sprickor i i vare sig skidorna eller stålkanterna efter fyra säsonger. tror det är 07ans modell jag ha (den vit-gröna). kanterna är ju självklart nednötta, men som sagt, inga sprickor eller lossnande stålkanter.JohanKristofers sa:Förr eller senare, självklart.Utter sa:ALLA skidor går sönder om du misshandlar dom. Vilket du gör om du railar. Kanterna kommer vara förstörda för alltid inom ett par dagar, sen kommer dom att spricka förr eller senare.Sveda_och_verk sa:Nein nein nein!
Säger inte att man inte ska raila, förklarar bara vad man ska förvänta sig om man gör det.
Men jämför man kvalitén på skidor så är det ju ganska tydligt att vissa märken håller oerhört mycket bättre än andra.
Jag är inne på min fjärde säsong med ett par gamla fischerskidor och du veet att jag inte direkt är snäll mot mina lagg
Som svar på ursprungsfrågan så har väl Salomon aldrig direkt imponerat vad gäller kvalité av stålkanter. Mer regel än undantag att de lossnar efter ett par veckor är min uppfattning.
Förra årets..Westman91 sa:Johannes: Var de årets suspects?
Utter: Jo jag kommer raila rätt ordentligt o vet att de sliter självklart, men förra årets Suspects var ett skämt i hållbarhet.