Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja, nån som har hunnit känna på nya Salomon falcon pjäxan? Funderar skarpt på att införskaffa en sådan, gör "custom shell" stor nytta? Håller den samma standard som Surefoot?
Surefoot är nog lite mer skräddarsytt, du får sula, gjuten innersko och en hel justering så att pjucken fungerar för dina fötter.
Salomons custom shell är enklare justering som inte behöver göras av en "bootfitter" för att få till en hyffsad passform, men det är nog inte i paritet med Surefoot
ok, kunde tänka mig det. Visste att det inte behövdes någon bootfitter för custom shell. Men om det ändå funkar OK så är det ju bra att dom i affären kan göra det själva. Tackar tackar
Blide, sök i forumet och läs guiderna för hur du skall köpa pjäxor
Du skall INTE gå in i en butik och vara inriktad på just en viss typ av pjäxa, utan att köpa pjäxor är något man gör hos en seriös bootfitter som vet vad som passar dina fötter och åkstil.
Jag har ett par lästade Salomon och för mig var det natt och dag. Min bootfitter, som även gör pjuck åt landslagsfolk påstår att Custom Shell pjäxan kommer att funka för de jobb som annars skulle varit enkla. Mer komplicerade ingrepp kommer att behöva expertis. Han säger också att det skalet med den nya innerskon och en anpassad sula för kundens fot kommer att räcka ganska långt. Men om man åker varje dag, dvs. har pjucken i jobbet så är det bara riktiga handknackade och skummade pjucks som funkar i längden.
Självklart är jag inte inriktad på just en pjäxa. Tycker bara att custom shell pjäxan låter som om den kan vara bra, ska gå och testa lite olika. Körde en Nordica supercharger 8 när jag va nere det här året. Den var hur skön som helst så kanske nått i den serien. Tack för dom bra svaren folks
Jag skulle nog köra på surefoot om jag visste att jag skulle åka mkt (och inte redan var svin nöjd med mina pjuck) då alla som har vart där har blivit jäkligt nöjda.