Salomon Malamute??

niklasmagnus

Ny medlem
Salomon Malamute??
Någon som testat dessa skor?

Jag har hört att man ska kunna forma innerskon? Håller den formen efter formingen.

Anlidning att jag kollar på dessa skor är att jag har smal häl, låg vrist och lite brdare fot fram (kalle anka).
Och om det går att forma den så är det ju grymt bra.

Jag har har provat F20n men den var alldeles för smal framtill. satt dock rätt bra vid häls och ben.

Är Malamute en bredare modell?

vad koster Malamute bootsen?

Och finns den i andra färger?

Salomon Malamute??
har själv ett par malamute som jag har haft i ett par år nu. det är dom skönaste och bästa skor jag har haft.jag har rätt så normal foremr på mina fötter så jag vet inte hur dom funkar på dina fötter.Prova så märker du.dom är ju inte dom billigaste skorna men värda sitt pris. har för mig dom kostar runt 2800 nypris men ett par fjollårets kan du få billigt

Salomon Malamute??
De är dock en rätt hård sko. Så är du van mjukare kan det kännas lite konstigt i början.. Men som ägaren av ett par här ovan säger är det en mycket BRA sko som håller längre än många andra modeller... Jag har själv haft den, trots att jag e tjej, och jag tycker väldigt mycket om den. Just för att den är stabil och fördelaktig för ens fötter på många sätt...

Lycka till me skoköpet..! =))

Salomon Malamute??
Var in på www.deeluxe.com och såg att dom har ett speciellt hälgräps spänne.
kolla under Accessories. Det heter Lacetrim.
Som jag fattar kan man sätta på det på vilken innersko som hälst.

Vem vart köper man det?

Salomon Malamute??
deeluxe är ju även det jäkligt bra dojjor. en såndär hälspänne hade jag en gång i tiden fast det var från dakine.
Firts aid i linköping säljer deeluxe så ludde kan nog beställa hem om ni frågar.om jag inte minns fel så är det borka sport som tar in deeluxe till sverige. hör med dom.dom borde kunna fixa det.

Salomon Malamute??
Fungerade det där hälspänne bra då? Jag har svårt att hitta en sko som håller min häl på plats. Ska dock beställa Salomon Malamute imorron, men det kankse är värt att köpa ett sånt där hälspänne

Salomon Malamute??
När jag hade ett sådant dakine på mina northwave skor en gång i tiden så funka det svin bra. men då gäller det att ha ett par snowboard skor med innerskor. men det är det ju på malamuten. tror nog inte det behövs på dom eftersom dom är grymt sköna och sitter stenhårt

ha det bra och hoppas du ska trivas i dojjorna!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp