Salomon threat 2015

Augusttt

Medlem
Salomon threat 2015
Tjena, har hittat ett par Salomon threat 2015 och undrar om det vore en bra Skida för mig. (176 är dom med Salomon sth10 bindning) är relativt duktig åkare, åkt hela livet ca 5-14 dagar om året. Åker väl ca 65% pist 35% park offpist kanske.

Tacksam för info och recensioner.
Mvh

Salomon threat 2015
Det korta svaret är att både skidor och kanske ffa bindningar kommer vara för veka för din storlek.

Har du några andra skidor du tittat på?

//jens

Salomon threat 2015
snej sa:
Det korta svaret är att både skidor och kanske ffa bindningar kommer vara för veka för din storlek.

Har du några andra skidor du tittat på?

//jens
Vet inte är svårt, sneglat lite på shreditors efter tips från andra. Har du något tips?
Har ganska tight budget då jag köpt ny jacka, byxor o Påväg o köpa nya Gogglar så hittade jag ett par Salomon threat med 10 bindning på en outlet för 2500kr.

Salomon threat 2015
De kommer vara ungefär lika som det du har. Punx ngt bättre pga styvheten, men varför tittar du på parkskidor nördig åker så lite park som du gör? Med så tight budget så kanske begagnat är att föredra.

//jens

Salomon threat 2015
Då jag bor i Halmstad blir det mycket åkande på Vallåsen som har typ 8 nedfarter och det är främst där det blir park & switch åkande och sedan mycket piståkning när jag väl kommer iväg på ordentliga skidresor. Därav vill jag hitta något mellanting.

Har inte hittat något vettigt begagnat.. :s

Vad tipsar du om då? :)

Salomon threat 2015
Aggelito sa:
Då jag bor i Halmstad blir det mycket åkande på Vallåsen som har typ 8 nedfarter och det är främst där det blir park & switch åkande och sedan mycket piståkning när jag väl kommer iväg på ordentliga skidresor. Därav vill jag hitta något mellanting.

Ska väl tillägga att jag är rätt duktig på att hitta vägarna utanför pisten oxå :p

Salomon threat 2015
Aggelito sa:
Aggelito sa:

Ska väl tillägga att jag är rätt duktig på att hitta vägarna utanför pisten oxå :p
Såg f.ö att det var l10, och inte sth. bindning

Snödjup

Tillbaka
Topp