Samåkning Geneve -Cham

MelP

Ny medlem
Samåkning Geneve -Cham
Hej!
Vi är två som kommer ner till Geneve på lördag den 14 feb, kl 15:00. Finns det någon annan som anländer ungefär samma tid och som har lust att dela en bil till Cham?
 
Samåkning Geneve -Cham
Tja, vi flyger med KLM, ska vara nere i tre veckor, så det gick lös på 2420 med alla skatter...Det är ju dyrare att flyga på en lördag, annars kan man hitta billigare resor med virginexpress.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp