Samma färg?

Samma färg?
Det är samma färg...Om du läser lite på sidan hittar du ett fält där det står vilken färg det är...Båda är Mocha Brown...FFS

Snälla jag tycker detta är en onödig tråd. Jag hoppas att du kollar runt lite mer på webbsidorna efter detta.

Tack för mig

PS. Ta inte åt dig allt för mycket.DS

Samma färg?
Giro sa:
Det är samma färg...Om du läser lite på sidan hittar du ett fält där det står vilken färg det är...Båda är Mocha Brown...FFS

Snälla jag tycker detta är en onödig tråd. Jag hoppas att du kollar runt lite mer på webbsidorna efter detta.

Tack för mig

PS. Ta inte åt dig allt för mycket.DS
Jag VET att det står samma färg, men jag hade bara tänkt kolla eftersom jag inte var helt säker på om färgerna va lika eller inte. För erkänn att dom ser olika ut...

Samma färg?
Det är nog samma färg eftersom det står det! men jag ser ingen självklarhet i det för det är faktist inte riktigt samma färg på bilderna!

Jag har ett annat exempel där det är en färg på Bilden och en annan i verkligheten!

Kolla här: http://www.kahalani.se/product_info.php/cPath/31_33_56/products_id/192 Den röda skorpionen är i verkligheten helt orange!
ioförsej så spelar ju inte detta någon roll som det gör mer med Jacka och byxor men ändå ett bevis till att det inte är helt onödigt att ta upp tråden!

Samma färg?
det är bara ljuset dude, det är samma märke och det står att det är samma färg, då måstere ju vare de !:D och om det inte är exsakt samma färg så äre ju ba å ha en tshirt som hänger ut under jackan, då kommer dom en liten bit ifrån varan och då ser man ingen skillnad på färgerna ;D

Samma färg?
Samma färg?
NU har ungefär sagt att det är samma så jag tror han har fattat det? men kan tillägga att min kompis hade samma dilemma som du(samma namn på färgen men byxorna såg ljusare ut) men han beställde det och fick samma färg på båda sakerna.

Samma färg?
n0m1z sa:
Color: Mocha Brown på båda? samma märke? samma modell?... förmodligen samma färg? läs innan du frågar
Jaja, dedär har vi hört förr. Men om du kollar på bilderna så ser du väll att färgerna är olika? Och det är inte samma modell...

Samma färg?
ScratchPro sa:
n0m1z sa:
Color: Mocha Brown på båda? samma märke? samma modell?... förmodligen samma färg? läs innan du frågar
Jaja, dedär har vi hört förr. Men om du kollar på bilderna så ser du väll att färgerna är olika? Och det är inte samma modell...
Färgen man ser på bilderna beror helt på ljuset, alltså omöjligt att avgöra från en bild

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp