Sängplats whistler november-december

jordi

Medlem
Har du en sängplats som inte kommer att uttnytjas förräns i december och vill spara lite pengar?

Jag behöver en sängplats i Whister från 7 november till början av december, så hör av dig om ni har
nån sängplats som står tom under den tiden. Datumen är flexibla och enda anledningen till att jag bara stannar så kort tid är att jag vill uttnytja mitt arbetsvisum fullt ut innan jag åker hem!

Jag är på plats i Whistler och har varit här sen förra året så om ni har några frågor alternativt vill att jag ska kolla upp något om ert boende kan vi säkert styra upp något.

hej, tyvärr har jag inte hjälp till dig men tänkte bara kolla om du kan tipsa mig om boende. ska till whistler 2 dec och stannar till juli och finns inga boenden kvar. har du kontakter eller länkar vore det så fint.

hoppas det löser sig för dig. jag hade bannemig bara knackat dörr!

mvh michelle

michelle sa:
hej, tyvärr har jag inte hjälp till dig men tänkte bara kolla om du kan tipsa mig om boende. ska till whistler 2 dec och stannar till juli och finns inga boenden kvar. har du kontakter eller länkar vore det så fint.

hoppas det löser sig för dig. jag hade bannemig bara knackat dörr!

mvh michelle
tyvärr. de enda tipsen som finns är pique och question, det är antingen där eller "mouth to mouth" som du hittar boende. jag kan tyvärr inte hjälpa dig med de kontakter jag har...

det enda jag kan säga är att om du inte har hittat boende snart så börja leta efter andra orter... åk inte hit utan boende. förra året fick en del vända hemåt igen just tack vare detta och denna säsongen spås vara ännu värre än förra. läste till och med nånstans att har man inte boende fixat i början av oktober så är det dags att söka sig nån annanstans.

lycka till.

Tjena. Såg att du behövde boende. Jag har boende från 1 november men jag åker över först 8 dec. intresserad? Skriv en rad till mig i så fall. Boendet ligger i creek side på vale inn. Kostnad för en månad ligger runt 5000 och du kommer att bo med två-tre till som också bor där en månad. Skriv en rad om det verkar bra!

Peace out!

Tillbaka
Topp