*Haus Hans i Pettan som någon nämnde finns, billigt + skabbigt + långt bort
*Haus Anita, St Jakob - Typ 18 e. Fint boende men fan va hon klagar tjurkärringen, ligger en bit bort också, men är man ett gött gäng är det UNDERBART boende, då man har två våningar i ett fett hus för sig själva, med asnajs badrum och seperat toa + fint sällskapsrum/kök.
*Hochkar i St Jakob - Här + Haus Anita bodde jag under min säsong. Billigt boende, typ 16 E natten och ligger typ i mitten av St Jakob. Dock förbannat jävla litet, men en stor jävla balkong. Finns rum för både 1 person och 2 personer. Gick föra ett jävla liv mitt i natten, spy på de localsens som bodde under balkong och ha massa förfest utan några direkta klagomål + gratis tvättmaskin.
*Gennewein - Billigt boende mitt i centrum, men fan ingenstans att laga mat på ju, vilket gör att det blir dyrt ändå.
*Haus Bergblick - Asbra boende med diskmaskin och grejor ganska långt bort i St Jakob, finns två lägenheter för 4 pers i vardera, kostade typ 13 E natten i december sen blev det lite dyrare, GRYMT!
*Haus Rendl - Vet att några hade ett grymt boende där, bodde i ägarnas sons rum vilket var stort, modernt och riktigt jävla bra rent ut sagt, billigt också, typ 15 E natten. Var väl för 4/3 personer.
Ska se om jag kan komma på namnet på namn på några fler, så jävla svårt bara att komma på då alla heter Haus + Läggtillvalfritttysktnamn
Men observera att de flesta får boende genom sitt jobb, men om man inte ska jobba är det bara leta.