G Gotland Ny medlem 2005-12-26 Säsong i Les 2 Alpes? #1 Titta in på Nortlanders Hotel Le Cairn och sag hej vetja!
S Snow_rider23 Ny medlem 2006-01-09 Säsong i Les 2 Alpes? #2 Hej hur går de!? e ni i duxe eller Alpe...!?? Jag å några få svenskar brukar hänga på nortlanders "hotel le cairn " bar... kom förbi å säg hej... Ha de gött!!
Hej hur går de!? e ni i duxe eller Alpe...!?? Jag å några få svenskar brukar hänga på nortlanders "hotel le cairn " bar... kom förbi å säg hej... Ha de gött!!