Säsong i st Anton

Isac1

Medlem
Säsong i st Anton
Tjena!

Jag och tre polare har sökt boende för säsongen i St Anton till förbannelse under senaste månaderna men har gått torrt än så länge tyvärr!

Tänkte därför kolla även här ifall någon sitter på boende, tips, hyresvärd eller egentligen vad som helst som kan hjälpa oss att komma ner till St Anton för säsongen?

Alla tips mottages välkommet, stort som litet!

Allt gott,
Isac

Säsong i st Anton
Gör som jag gjorde, bokade den absolut billigaste restresan jag hittade och åkte ner vid nyår till Anton. Fixade boende på plats med hjälp av säsongarna på plats.
Kom hem i slutet på april.
Det här var ju ganska exakt 40 år sedan.
Inga mobiler/internet fanns man fick prata med folk direkt.
Hä bare å åk, det löser sig 👍⛷️

Säsong i st Anton
Tjena!

Jag och tre polare har sökt boende för säsongen i St Anton till förbannelse under senaste månaderna men har gått torrt än så länge tyvärr!

Tänkte därför kolla även här ifall någon sitter på boende, tips, hyresvärd eller egentligen vad som helst som kan hjälpa oss att komma ner till St Anton för säsongen?

Allt gott,
Isac
Kolla willhaben. Det är typ som blocket. Eller sök på immobilien

Säsong i st Anton
Tjena!

Allt gott,
Isac
Hur har det gått för er? Har ni hittat något isf hur och vad?

Tillbaka
Topp