Säsong i St Anton

McGurra

Ny medlem
Säsong i St Anton
tja! jag hade tänkt att göra en säsong i St Anton nästa säsong och har några små frågor som jag vill reda ut;

- hur är det med jobb/boende om man bara åker ner utan att söka innan?

- när bör man åka om man vill vara något så där säker på jobb?

- hur mycket pengar drar man in på ett jobb, t ex ett restaurang-jobb på kvällarna?

- hur mycket pengar bör man åka ner med?



tacksam för svar... mvh Gurra
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp