McGurra
Ny medlem
Säsong i St Anton
tja! jag hade tänkt att göra en säsong i St Anton nästa säsong och har några små frågor som jag vill reda ut;
- hur är det med jobb/boende om man bara åker ner utan att söka innan?
- när bör man åka om man vill vara något så där säker på jobb?
- hur mycket pengar drar man in på ett jobb, t ex ett restaurang-jobb på kvällarna?
- hur mycket pengar bör man åka ner med?
tacksam för svar... mvh Gurra
- hur är det med jobb/boende om man bara åker ner utan att söka innan?
- när bör man åka om man vill vara något så där säker på jobb?
- hur mycket pengar drar man in på ett jobb, t ex ett restaurang-jobb på kvällarna?
- hur mycket pengar bör man åka ner med?
tacksam för svar... mvh Gurra