Säsong / Klättring!

Rask

Ny medlem
Säsong / Klättring!
Hej, funderar på vart jag ska göra min säsong iår, var i cham förra och det var helt grymt!
Lurar på om jag ska åka dit i år igen, mycket beroende på att det finns tillgång till bra klättring som man kan sysselsätta sig med mot vår kanten eller när snön tryter.
Blev inte så mycket klättring detta året men var vid parken i Gaillands några gånger..Och vet att det finns mycket mer än så i cham! Hängde en del på boulder-stället med..
Vet ni vad det finns för andra orter med liknande klättring? Hur är det i Verbier, eller någon annan ort?
Skidåkningen är självklart prio 1, men vill även kunna gå ut och klänga lite!
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp