schoultz666
Ny medlem
Säsong Med Skidor
Hej! vi är 3 killar som tänkt dra ner till alperna (st anton troligen) i vinter om någon kan tipsa om jobb/LÄGENHET så hör av er
mvh fredrik johan och fredrik
mvh fredrik johan och fredrik