Säsonga i alperna?

  • Trådstartare Trådstartare banarne
  • Start datum Start datum
B

banarne

Guest
Säsonga i alperna?
Är dösugen på att säsonga nånstans i alperna i vinter, eller ha nåt annat alternativt jobb på nån skidort. Orka med en vinter i ett regning Göteborg, nej tack. Skidåkning är grymt kul, har åkt hela livet och älskar det. Men jag har inga kontakter down les alpes, ingen som har något tips till en vilsen göteborgska...?

Hoppas på svar :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp