Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tur att liftkortet funkar Lech, Zurs, Studen, Sonnenkopf osv. också då =)keith sa:Jag gör en säsong i st anton nu och jag tycker att ni gör helt rätt i att vara ute i god tid. Det är riktigt svårt att hitta ett bra boende om man e sent ute. Vi bilade ner och hoppades på att hitta boende på plats, men det är inget jag skulle rekommendera för allt var nästan fullbokat av folk som bokat hemifrån. ST. Anton är en grym ort att göra en säsong i men det ni ska tänka på är att det är en relativt liten skidort, så man tröttnar ganska fort på liftsystemet.
Parken är inget att hurra för vill jag lova. Tre - Fyra kickar, några få rails. Parkåkning får man väl regel bättre i Sverige om jag inte misstar mig.Raaz sa:Någon själ som har koll på hur parken kommer se ut?![]()
Låter inte alltför lovande. Får bli parkhäng i Mayrhofen istället, för bra där medTobiWong sa:Parken är inget att hurra för vill jag lova. Tre - Fyra kickar, några få rails. Parkåkning får man väl regel bättre i Sverige om jag inte misstar mig.Raaz sa:Någon själ som har koll på hur parken kommer se ut?![]()
För mig var parken dock ok, då jag inte åker där dagarna i ända. Men om du tänkt hänga i parken en säsong så tröttnar du nog allt för lätt på St Antons park.
det låter väldigt mycket för endast per månad OCH person. jag kommer betala strax över 20 000 för hela säsongen, dvs fem månader. så kolla vidare. det finns nog mycket billigare!powderpower sa:Hur mycket får man räkna med att lägga på hyran varje månad per skalle? De lägenheter jag har kikat på har legat på runt 8-10 000 SEK per person och månad, överpris?
Det tror jag också! Har aldrig hyrt boende i St. Anton tidigare dock så vet inte riktigt hur det ligger till. Var fick du tag i ditt?lovstraand sa:det låter väldigt mycket för endast per månad OCH person. jag kommer betala strax över 20 000 för hela säsongen, dvs fem månader. så kolla vidare. det finns nog mycket billigare!powderpower sa:Hur mycket får man räkna med att lägga på hyran varje månad per skalle? De lägenheter jag har kikat på har legat på runt 8-10 000 SEK per person och månad, överpris?
Dela boende?lovstraand sa:det låter väldigt mycket för endast per månad OCH person. jag kommer betala strax över 20 000 för hela säsongen, dvs fem månader. så kolla vidare. det finns nog mycket billigare!powderpower sa:Hur mycket får man räkna med att lägga på hyran varje månad per skalle? De lägenheter jag har kikat på har legat på runt 8-10 000 SEK per person och månad, överpris?
Tyvärr så delar jag redan boende med två st andra och det är tyvärr fullt..Sweiland sa:Dela boende?lovstraand sa:det låter väldigt mycket för endast per månad OCH person. jag kommer betala strax över 20 000 för hela säsongen, dvs fem månader. så kolla vidare. det finns nog mycket billigare!powderpower sa:Hur mycket får man räkna med att lägga på hyran varje månad per skalle? De lägenheter jag har kikat på har legat på runt 8-10 000 SEK per person och månad, överpris?
Får man fråga hur standarden är på ditt boende? 20K för hela säsongen låter betydligt vettigare än de erbjudanden jag har för tillfället. 6600 SEK per månad såg jag ett nu, verkar ju finnas betydligt billigare...lovstraand sa:det låter väldigt mycket för endast per månad OCH person. jag kommer betala strax över 20 000 för hela säsongen, dvs fem månader. så kolla vidare. det finns nog mycket billigare!powderpower sa:Hur mycket får man räkna med att lägga på hyran varje månad per skalle? De lägenheter jag har kikat på har legat på runt 8-10 000 SEK per person och månad, överpris?
Hm, vad jag har förstått så är mitt boende ganska litet faktiskt, men det finns bastu, ligger typ tio meter från nasserein bahn, ehm .. jadu, vad mer ska jag säga? hahpowderpower sa:Får man fråga hur standarden är på ditt boende? 20K för hela säsongen låter betydligt vettigare än de erbjudanden jag har för tillfället. 6600 SEK per månad såg jag ett nu, verkar ju finnas betydligt billigare...lovstraand sa:det låter väldigt mycket för endast per månad OCH person. jag kommer betala strax över 20 000 för hela säsongen, dvs fem månader. så kolla vidare. det finns nog mycket billigare!powderpower sa:Hur mycket får man räkna med att lägga på hyran varje månad per skalle? De lägenheter jag har kikat på har legat på runt 8-10 000 SEK per person och månad, överpris?
Det finns ett företag i Anton som heter EWA som har hand om en hel del fastigheter i byn. Han vi bodde hos förra året jobbade som elnisse åt de företaget. Tror dock de mest pysslar med elbiten i fastigheterna så det kanske inte är passand. Du skulle säker kunna slänga iväg ett mail till dom om du har funderingar kring jobb... men ingen jobb jag skulle rekomendera då du lär missa många fina åkdagar.Perkal sa:Är det någon som har erfarenhet av att jobba inom bygg&vvs där nere? Förstår att tyskan kan vara viktigt och den har jag funderat på att plugga på! Men annars, finns det någon bransch där nere? Behövs det en Rörmokare? Eller kanske fastighetsskötare? Finns ju ett ganska brett spektra med jobb inom vvs!
Har funderat på att skita i att jobba där och slita här hemma istället och njuta arslet av mig när jag är där, men känns som det vore bra att tjäna en liten slant där ändå!
MVH