säsonga i St Anton 10/11

säsonga i St Anton 10/11
Netapper sa:
Någon som vet om man behöver något speciellt bankkort med sig? Antar att Maestro inte funkar
Skaffa visa! Men jag hade iofs ett österrikiskt maestro sommfungerade bra, men det kan vara svårt att veta med sånt. Om du hade tänkt jobba är det bara at öppna ett konto därnere, kostar 30€ som man senare får tillbaka när man stänger kontot. Kortet tillkommer gratis!

säsonga i St Anton 10/11
Netapper sa:
Någon som vet om man behöver något speciellt bankkort med sig? Antar att Maestro inte funkar
No offence, kan man inte ta reda på en sån fråga själv, eller redan vet svaret på den bör man nog inte åka till St Anton. Känns lite som det är bankvett att kunna det;p

säsonga i St Anton 10/11
Finns tydligen 2 sånna här trådar :S

Jag och 4 polare till kommer rulla ned till st.anton den 27:e november i en minibuss. Finns 2 platser lediga för de som är intresserade.

Åker via sthlm o gbg.

peace

säsonga i St Anton 10/11
richie_sthlm sa:
Finns tydligen 2 sånna här trådar :S

Jag och 4 polare till kommer rulla ned till st.anton den 27:e november i en minibuss. Finns 2 platser lediga för de som är intresserade.

Åker via sthlm o gbg.

peace
jaaa jag vet! någon dissade min tråd och ville vara cool och starta en egen. :(
kul att bila ner! :)

säsonga i St Anton 10/11
Kom och tänka på en grej, hur är en jul nere i St. Anton? Finns det något man skulle kunna kalla "svenskt" där nere? Ibland finns de svenska restauranger, affärer och sånt?
Drar iaf ner om 12 dagar och är otroligt laddad!

Fred!

säsonga i St Anton 10/11
Daviddavid sa:
Kom och tänka på en grej, hur är en jul nere i St. Anton? Finns det något man skulle kunna kalla "svenskt" där nere? Ibland finns de svenska restauranger, affärer och sånt?

Fred!
alltså, jag vet ju inte hur julen är där, men JAG vill iallafall fira jul. julpynt och liknande kanske är lite överskattat då iallafall jag kommer leva fattigt, he.. men julmat på julafton måste jag ha! och julmust!

säsonga i St Anton 10/11
Daviddavid sa:

Fred!
Finns inte direkt några svenska butiker där nere, men köttbullar o sånt kan man göra själv. Det man kan göra är att åka till Ikea i Innsbruck och handla lite julmust o shiet

säsonga i St Anton 10/11
lovstraand sa:
Daviddavid sa:

Fred!
alltså, jag vet ju inte hur julen är där, men JAG vill iallafall fira jul. julpynt och liknande kanske är lite överskattat då iallafall jag kommer leva fattigt, he.. men julmat på julafton måste jag ha! och julmust!
AMEN typ! Julmat och julmusten måste man försöka få ta på!

säsonga i St Anton 10/11
Letar boende för hela säsongen, två sängar. Någon som vet något eller behöver fler folk i sin lya?

Smidigaste sättet att ta sig ner utan körkort?

säsonga i St Anton 10/11
Daviddavid sa:
lovstraand sa:
Daviddavid sa:

Fred!
bangar lätt inte på att flörta lite med någon som har bil och dra ihop ett litet gäng och åka till ikea för att köpa in lite julgrejer!

säsonga i St Anton 10/11
lovstraand sa:
Daviddavid sa:
lovstraand sa:
bangar lätt inte på att flörta lite med någon som har bil och dra ihop ett litet gäng och åka till ikea för att köpa in lite julgrejer!
Jag gillar tanken, jag gillar tanken! Får försöka styra upp något där nere, julmust ska vi iaf ha! Inget snack om saken

säsonga i St Anton 10/11
Fan vad nice att så många ska ner till säsongen 10/11 :D Vi är tre killar från malmö som dra ner den 27 november, ses där"!

Peace

säsonga i St Anton 10/11
Vi är 3 polare som kom ner till Anton idag 10/11, vi bor för tillfället i st.jakob men letar boende i Anton,, tips?.. någon mer som är nere och har lust att ta en öl en kväll och snacka lite skit ?
Ciao

säsonga i St Anton 10/11
Kom ner hit den 3e med en polare, gött att se fler folk anlända nu :) Boende har vi redan kirrat.

Emil87: Sugen pa en öl senare ikväll? Pa freda blir det funky chicken, det enda stället som har öppet just nu verkar det som.

PMar mitt nummer!

säsonga i St Anton 10/11
Sjuukt avundsjuk på alla som redan är nere!! Själv jobbar jag ytterligare en vecka i slaskiga sverige.. men den 29e flyger vi till münchen och sedan vidare med tåg till st.anton!! Ser verkligen ljuset i slutet av tunneln:D någon som är där nere och vill berätta lite om vädret? =) hur kallt är det och hur mycket gåshud får ni när ni vaknar och det har kommit mer snö?:) är en firsttimer.. har en liten fråga angående inköp av kläder. ska köpa ny jacka, byxor och bindningar till snowboarden.. bör jag köpa det i sverige eller har dom rimliga priser där nere?

så sjukt taggad!! ska bli grymt kul att träffa alla härliga människor och förstås allt puder!

säsonga i St Anton 10/11
Bandgren - absolut, låter som e toppen idé, skicka ett sms när du är nere så hörs vi av 0046702146808

oscarr_88 - Vädret är sol/blå himmel, man ser lite snö på toppen av backarna runt byn, men ingen snö här nere än :(
dom säger att snöns väntas komma näst nästa vecka.
kläder utrustning etc är som i sverige, så det gör du vilket du vill :)

säsonga i St Anton 10/11
Oscarrr_88 sa:
Sjuukt avundsjuk på alla som redan är nere!! Själv jobbar jag ytterligare en vecka i slaskiga sverige.. men den 29e flyger vi till münchen och sedan vidare med tåg till st.anton!! Ser verkligen ljuset i slutet av tunneln:D någon som är där nere och vill berätta lite om vädret? =) hur kallt är det och hur mycket gåshud får ni när ni vaknar och det har kommit mer snö?:) är en firsttimer.. har en liten fråga angående inköp av kläder. ska köpa ny jacka, byxor och bindningar till snowboarden.. bör jag köpa det i sverige eller har dom rimliga priser där nere?

så sjukt taggad!! ska bli grymt kul att träffa alla härliga människor och förstås allt puder!
Tja

Kom förbi Surfers Paradise, vi har tok shysstagrejer som vi nyss packade upp, visst är det dyrare än Everest men oxa jävligt mycket bättre! . Även bindningar fran förra aret.

Ses i butiken!
-S

säsonga i St Anton 10/11
Då var det bestämt, tillbaka till Anton it is! Tre rutinerade puderrävar droppar in den 7e dec. Lagg skall åkas och öl skall förtäras!

säsonga i St Anton 10/11
En fotograf som drar ner och säsongar som letar efter skönisar att plåta ute i snön:) någon som är taggad?
Har en liten buggig flash-sida...kräver några refresh'ar. http://www.marcusronne.com

Vi åker ner i två gäng, jag och 2 till den 24e November och 5 till typ den 26e.

Har bokat stuga första veckan för att hitta nå boende för oss 3 i första gänget via Mailbox eller nå...

säsonga i St Anton 10/11
Vi kom ner igår kväll och har vandrat runt lite på stan idag, men just nu verkar det vara ganska dött så hoppas att fler kommer ner snaaart!!:p Förresten någon av er som är här som vet varför mailbox är stängt idag???

Btw det snörar!! :D

//Sara och Tove

säsonga i St Anton 10/11
toveochsara sa:
Vi kom ner igår kväll och har vandrat runt lite på stan idag, men just nu verkar det vara ganska dött så hoppas att fler kommer ner snaaart!!:p Förresten någon av er som är här som vet varför mailbox är stängt idag???

Btw det snörar!! :D

//Sara och Tove
fan va nice! nedräkningen är verkligen på gång här, är nere på måndag om 13dagar xD

Tillbaka
Topp