säsonga i St Anton 10/11

säsonga i St Anton 10/11
gott att se att lite folk har kommit ner!
btw några idioter till svenskar gjorde inbrott i spa butiken inatt haha, dom åkte fast! Härlig sässong i österrikiska häktet :)
Vad säger alla som är nere om att träffas på pubb Fanghaus ikväll och klippa några stora stark??
Dom som inte vet var det ligger så ligger det vid nassereinbahn, 100m från shcell macken i början av anton =)
cya

säsonga i St Anton 10/11
emil87 sa:
gott att se att lite folk har kommit ner!
btw några idioter till svenskar gjorde inbrott i spa butiken inatt haha, dom åkte fast! Härlig sässong i österrikiska häktet :)
Vad säger alla som är nere om att träffas på pubb Fanghaus ikväll och klippa några stora stark??
Dom som inte vet var det ligger så ligger det vid nassereinbahn, 100m från shcell macken i början av anton =)
cya
hah, sprang mel C ifatt de? fail

säsonga i St Anton 10/11
toveochsara sa:
Vi kom ner igår kväll och har vandrat runt lite på stan idag, men just nu verkar det vara ganska dött så hoppas att fler kommer ner snaaart!!:p Förresten någon av er som är här som vet varför mailbox är stängt idag???

Btw det snörar!! :D

//Sara och Tove
Om ni har laptops så kan ni gå till Arl Rock som ligger bredvid tågstaionen, de har gratis internet om man köper en cafe eller dryck.

säsonga i St Anton 10/11
En fotograf som drar ner och säsongar som letar efter skönisar att plåta ute i snön:) någon som är taggad?
Har en liten buggig flash-sida...kräver några refresh'ar. http://www.marcusronne.com

Vi åker ner i två gäng, jag och 2 till den 24e November och 5 till typ den 26e.

Har bokat stuga första veckan för att hitta nå boende för oss 3 i första gänget via Mailbox eller nå...

säsonga i St Anton 10/11
säsonga i St Anton 10/11
Tänkte höra om nån av er vet hur viktigt det är att boka tågbiljett från Zurich till St Anton hemifrån? Vi kommer till Zurich på förmiddagen den 7 december och hade tänkt att köpa biljetter till St Anton när vi väl är därnere. Men vet ni om högsäsongen har satt igång då så det kan vara svårt att hitta biljetter så man ska köpa biljett innan vi kommer dit?!

säsonga i St Anton 10/11
MoaK sa:
Tänkte höra om nån av er vet hur viktigt det är att boka tågbiljett från Zurich till St Anton hemifrån? Vi kommer till Zurich på förmiddagen den 7 december och hade tänkt att köpa biljetter till St Anton när vi väl är därnere. Men vet ni om högsäsongen har satt igång då så det kan vara svårt att hitta biljetter så man ska köpa biljett innan vi kommer dit?!
De gånger jag åkt till zurich så har det inte varit några problem alls med att få tag på tågbiljetter. Ibland kan det dock bli lite tajt med tid mellan stoppen flygplatsen - zurich - stanton.

säsonga i St Anton 10/11
HannesAndren begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting sa:
LURKEN1823 sa:
richie_sthlm sa:
Vet du vilka bummarna är?
Stannardomkvarkommerdomfåentungsäsong.......
Verkligen det sämsta stället att göra en sådan grej på, jobbig säsong är vad dem har framför sig.
Hannes har du börjat spara på moppemuschen inför mustaschfesten? Du får väl börja redan nu om du ska lyckas få till en redig!

säsonga i St Anton 10/11
Rajmeist sa:
HannesAndren begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting sa:
LURKEN1823 sa:
Stannardomkvarkommerdomfåentungsäsong.......
Verkligen det sämsta stället att göra en sådan grej på, jobbig säsong är vad dem har framför sig.
Hannes har du börjat spara på moppemuschen inför mustaschfesten? Du får väl börja redan nu om du ska lyckas få till en redig!
dåliga gener?

säsonga i St Anton 10/11
richie_sthlm sa:
Rajmeist sa:
dåliga gener?
Mustaschfesten är MIN iår!! Har sjuka planer på ingång! ;) hahaa

säsonga i St Anton 10/11
richie_sthlm sa:
MoaK sa:
De gånger jag åkt till zurich så har det inte varit några problem alls med att få tag på tågbiljetter. Ibland kan det dock bli lite tajt med tid mellan stoppen flygplatsen - zurich - stanton.
Vi kom ner igår och åkte tåg från zürich. Köpte biljetterna på flygplatsen och det var inga problem alls, dock fick vi vänta 5 timmar i zürich för vi hade missat det tidigare tåget men det var ingen fara, man kunde lämna in allt bagage på tågstationen ganska billigt :)

säsonga i St Anton 10/11
Jag ska tyvärr ej säsonga men jag ska iaf åka ner dit en vecka. Hade tänkt boka nått zimmer i st anton. Undrar bara vilken lift man ska bo nära om man snabbt vill komma ut i systemet!
Bästa sättet att ta sig dit är väll tåg från zurich?

säsonga i St Anton 10/11
säsonga i St Anton 10/11
mustachfesten låter sjukt lockande!!! fixade en riktigt "fin" för en månad sedan (i brist på bättre aktiviteter) och fick min kompis att nästan ramla av stolen i skratt! :)
Men är som sagt min första säsong i anton (och överhuvudtaget..) vad/när är den? och vad finns det mer för roliga fester att se fram emot som väll mest är för just oss säsongare? (låter fantastiskt att säga "oss säsongare!!!")

Senast ändrad:
säsonga i St Anton 10/11
Oscarrr_88 sa:
mustachfesten låter sjukt lockande!!! fixade en riktigt "fin" för en månad sedan (i brist på bättre aktiviteter) och fick min kompis att nästan ramla av stolen i skratt! :)
Men är som sagt min första säsong i anton (och överhuvudtaget..) vad/när är den? och vad finns det mer för roliga fester att se fram emot som väll mest är för just oss säsongare? (låter fantastiskt att säga "oss säsongare!!!")
Det finns ju hur mycket som helst! 80-tal, 90-tal, pimps n hoes, freaks n geeks! Listan kan goras mycket lang! :)

säsonga i St Anton 10/11
Efter att ha varit här nere i 3 dagar nu så kan man säga att svenskar ÄR hatade utav scandinaviskt folk... hahahah men jobb och boende fixat efter 20mins letande:) så ikv blire firande på skottys som öppnar idag! så kom förbi om ni redan är i stanton! :)

säsonga i St Anton 10/11
Inget jobb ännu tyvärr.. sökt hela dagen men känns som att ingenting har öppnat än! Får se hur det går nästa vecka!:)

säsonga i St Anton 10/11
Kom förbi Funkychicken idag om ni vill festa lite ;) kommer bli gött drag utav vad jag hörde när jag pratade med mårten som ska vara Dj och ägare! så kom förbi på ett glas vetja! ses i dem små snödrivorna som finns!

säsonga i St Anton 10/11
ÅÅÅååååh vad det är hemskt att sitta i ett snöslaskigt/regnigt skåne och läsa detta. jag vill också ner!!! nu!! men nej, jag måste snällt vänta i 9 dagar till :(

säsonga i St Anton 10/11
Vi är tre killar som är nere i St:Anton. Vi bor hos Gitti i Haus Genewein precis vid galzigbahn. Det finns plats för fler!:)

säsonga i St Anton 10/11
Pramborn sa:
Vi är tre killar som är nere i St:Anton. Vi bor hos Gitti i Haus Genewein precis vid galzigbahn. Det finns plats för fler!:)
Haha Gitti! Skönaste alkolisttanten i stan för fan! Bodde hos henne förra säsongen :) Hälsa från Reidar och uppdatera vad hon sa sen! haha

säsonga i St Anton 10/11
Rajmeist sa:
Pramborn sa:
Haha Gitti! Skönaste alkolisttanten i stan för fan! Bodde hos henne förra säsongen :) Hälsa från Reidar och uppdatera vad hon sa sen! haha
och kolla om hon har satt upp vårt kollage från förra året. Borde ju vara det fetaste som hänger i den källarn.

säsonga i St Anton 10/11
Galen kväll igår på Funkychicken med mycket beerpong och fina priser! massa fylla ;)
Om ni är i St anton kom te funky ikv! Jag hostar kvällens beerpong tävling med många fina alkohol priser!!! var där runt 10 då drar vi igång allt!

Ses i kylan!

PS: om ni har frågor om boende, jobb what ever om saker här nere PM:a mig här på FR eller smsa +46707815800!

säsonga i St Anton 10/11
Tja är aspeppad på att komma ner till St Anton några månader:) Någon som har plats för en trevlig och partysugen skidåkare??:)

säsonga i St Anton 10/11
lilldogen sa:
Rajmeist sa:
Pramborn sa:
och kolla om hon har satt upp vårt kollage från förra året. Borde ju vara det fetaste som hänger i den källarn.
Hahaha, det kollaget är vackrare en självaste mona-lisa tavlan

säsonga i St Anton 10/11
Verkar som om det är många som redan har installerat in sig i st anton. själv har jag drygt två veckor kvar vilket känns som en evighet. men har man väntat sen februari detta år så antar jag att man kan vänta lite till. den som väntar på något gott ... eller?

vi ses i st anton!

Tillbaka
Topp