säsonga i St Anton

  • Trådstartare Trådstartare vikkO
  • Start datum Start datum
V

vikkO

Guest
säsonga i St Anton
Hej

Jag söker någon/några som ska säsonga i St Anton. Jag är ensam så jag vill hitta några
som ska ner. Jag har körkort och egen bil så att komma ner är inget problem. Men boende
vill jag gärna dela. När jag vet att jag har boende så fixar jag jobb, oavsett vad som krävs.

Har du en ledig plats? skriv till mig så får du veta mer om mig.

Mvh
viktor
 
säsonga i St Anton
ska ner med en polare, vi har inte fixar lägenhet men vi jobbar på det. Får svar från en ikväll. Jag är sugen på att samåka ner och dela boende...
Bor i Sigtuna, knivsta inte långt ifrån

/Jonathan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp