V
vikkO
Guest
säsonga i St Anton
Hej
Jag söker någon/några som ska säsonga i St Anton. Jag är ensam så jag vill hitta några
som ska ner. Jag har körkort och egen bil så att komma ner är inget problem. Men boende
vill jag gärna dela. När jag vet att jag har boende så fixar jag jobb, oavsett vad som krävs.
Har du en ledig plats? skriv till mig så får du veta mer om mig.
Mvh
viktor
Jag söker någon/några som ska säsonga i St Anton. Jag är ensam så jag vill hitta några
som ska ner. Jag har körkort och egen bil så att komma ner är inget problem. Men boende
vill jag gärna dela. När jag vet att jag har boende så fixar jag jobb, oavsett vad som krävs.
Har du en ledig plats? skriv till mig så får du veta mer om mig.
Mvh
viktor