Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hehe ja det kanske man kan säga^^ sweet! jag gillar verkligen Duved/Tegefjäll. Hmm.. tips.. alltså har man väl kommit till intervjun så är det väldigt bra! då gillar de ju din ansökan, så det är väl egentligen bara att leva upp till det, vara glad och trevlig =). Verkligen visa att du är den rätta personen, så kommer det nog ordna sig! =)Johanna1503 sa:Då är du ju en erfaren säsongare :D Jag hoppas själv på liftvärd i Duved/Tegefjäll i vinter! Några bra tips att dela med dig till intervjun?
Då är vi två som väntarJohanna1503 sa:Jag har inte fått något svar än från Skistar! Ska man börja bli orolig? Men de skulle väl höra av sig till de som inte får jobb också?
Jag vill gärna ha detta jobb! Sitter nervös hela dagarna och hoppas på att mobilen ska ringa...![]()
Bra att man inte är ensam! Dumt att man måste vänta till måndag nu... Har du sökt i Åre också eller?prospect sa:Då är vi två som väntar
Vet att en liftvärd fick svar igår och vart erbjuden halvsäsong. Säkert fler som fått svar men enda som jag hört.
Aa har sökt liftvärd i Åre.Johanna1503 sa:Bra att man inte är ensam! Dumt att man måste vänta till måndag nu... Har du sökt i Åre också eller?prospect sa:Då är vi två som väntar
Vet att en liftvärd fick svar igår och vart erbjuden halvsäsong. Säkert fler som fått svar men enda som jag hört.
Med tanke på att intervjuhelgen va förra helgen så misstänker jag att det är bara att glömma svar från Åre...prospect sa:Aa har sökt liftvärd i Åre.Johanna1503 sa:Bra att man inte är ensam! Dumt att man måste vänta till måndag nu... Har du sökt i Åre också eller?prospect sa:Då är vi två som väntar
Säker att dom inte ringer folk på helger också, tänkte mest att dom kanske jobbar lite mer nu under rekryteringstider?
Enligt dom som jobbade på skistar så skulle receptionister och skidlärare börja få svar nu i onsdags. Shop skulle få svar på måndag/tisdag kommande vecka. Liftvärd vet jag faktiskt inte exakt vilken dag dom skulle börja.Jonek sa:Med tanke på att intervjuhelgen va förra helgen så misstänker jag att det är bara att glömma svar från Åre...prospect sa:Aa har sökt liftvärd i Åre.Johanna1503 sa:Bra att man inte är ensam! Dumt att man måste vänta till måndag nu... Har du sökt i Åre också eller?
Säker att dom inte ringer folk på helger också, tänkte mest att dom kanske jobbar lite mer nu under rekryteringstider?
Annars får ni väl ringa och fråga om ni inte tror mig...
Jag hoppas verkligen att det inte är helt kört! Man får väl ringa till dom så smånigom och höra efter.prospect sa:Enligt dom som jobbade på skistar så skulle receptionister och skidlärare börja få svar nu i onsdags. Shop skulle få svar på måndag/tisdag kommande vecka. Liftvärd vet jag faktiskt inte exakt vilken dag dom skulle börja.Jonek sa:Med tanke på att intervjuhelgen va förra helgen så misstänker jag att det är bara att glömma svar från Åre...prospect sa:Aa har sökt liftvärd i Åre.
Annars får ni väl ringa och fråga om ni inte tror mig...
Så helt kört kanske det inte är.
Alla skulle ju få svar inom 2 veckor, så bara hålla tummarna och hoppas på ett positivt besked.Johanna1503 sa:Jag hoppas verkligen att det inte är helt kört! Man får väl ringa till dom så smånigom och höra efter.
Grattis, fick du svaret idag? :DJohanna1503 sa:Har fått jobb som liftvärd Duved/Tegefjäll! YES!![]()
nice! då ses vi där :DJohanna1503 sa:Har fått jobb som liftvärd Duved/Tegefjäll! YES!![]()
Gött!plane sa:Blir helsäsong som liftvärd i Duved!
Sweet =)plane sa:Blir helsäsong som liftvärd i Duved!
Andra säsongen? När började du förra året?f2Carver sa:Sweet =)plane sa:Blir helsäsong som liftvärd i Duved!
ja =) började jobba den 19e dec. först var det en introvecka, den startade den 11e har jag för mig, vet ej när den är i år.plane sa:Andra säsongen? När började du förra året?f2Carver sa:Sweet =)plane sa:Blir helsäsong som liftvärd i Duved!
Hej Helge!Ryan_Carlton sa:Direktör för Trysilfjellet.
Känns bra, 130kNOK+förmåner, rakt ned i fickan, no question asked.
Haha okej! Men då ses vi ju där uppe!f2Carver sa:ja =) började jobba den 19e dec. först var det en introvecka, den startade den 11e har jag för mig, vet ej när den är i år.plane sa:Andra säsongen? När började du förra året?f2Carver sa:Sweet =)
Jag tror vi börjar runt den 14 dec i år med intron!plane sa:Andra säsongen? När började du förra året?f2Carver sa:Sweet =)plane sa:Blir helsäsong som liftvärd i Duved!