Säsongare Sälen 11/12
Ååh, grattis!jacobohlsson sa:Jobb i Lindvallen! Great, see ya!![]()
Fan vad nervös jag blir nu
När ringde dom? Vilken dag var du på intervju?
daaamn
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ååh, grattis!jacobohlsson sa:Jobb i Lindvallen! Great, see ya!![]()
Jag dricker väl aldrig öl? elleeeer?Linnpann sa:Gustavs Grill och Bar har väl också personalöl? om inte jag minns fel så var du och pontus en del av inredningen i vintras!!!magnusericsson sa:Det är inga standardintevjuer om man säger så. Jag t.ex satt och snackade film i 45 minuter! Men det är klart att de frågar lite hur du är som person och bla bla bla bla bla. Inget de bryr sig om särskillt mycket, alla åker ju ändå upp till Lindvallen för att få personalbärs på våffelstugan!
Dom ringde idag! Jag va på intevju den 23 tror jag.. Fredagen iaf!matte_90 sa:Ååh, grattis!jacobohlsson sa:Jobb i Lindvallen! Great, see ya!![]()
daaamn
Sluta vara så jävla skånsk Ponne.Zkaningen sa:Jag dricker väl aldrig öl? elleeeer?Linnpann sa:Gustavs Grill och Bar har väl också personalöl? om inte jag minns fel så var du och pontus en del av inredningen i vintras!!!magnusericsson sa:Det är inga standardintevjuer om man säger så. Jag t.ex satt och snackade film i 45 minuter! Men det är klart att de frågar lite hur du är som person och bla bla bla bla bla. Inget de bryr sig om särskillt mycket, alla åker ju ändå upp till Lindvallen för att få personalbärs på våffelstugan!
Skistars huvudkontor, hej!
Jag ringde innan idag till Skistar och hon jag snackade med sa att dom hade börjat ringa folk redan i onsdags och att dom fortfarande ringer. Det som tog tid var referenserna som man skrev i ansökan, dom ringer tydligen upp personerna man skrev som referenser (personer som kanske inte alltid är kontaktbara).jacobohlsson sa:Dom ringde idag! Jag va på intevju den 23 tror jag.. Fredagen iaf!matte_90 sa:Ååh, grattis!jacobohlsson sa:Jobb i Lindvallen! Great, see ya!![]()
daaamn![]()
Dom ringer säkert snart!![]()
Jag ska oxå jobba för Lindvallen restaurangerLuddeWi sa:Ska jobba som kock på Snögubben i Lindvallen. Är 21 år gammal och gör första säsongen i Sälen, var i Trysil förra vintern. Nån mer som ska jobba för Lindvallenrestauranger?
Nån som vet nån bra sajt där man kan leta efter boende? Jag vet att vi kommer bli erbjudna personalboende men vi kommer förmodligen behöva dela rum och det är jag inte så sugen på när flickvännen ska jobba i Kläppen så därför skulle jag gärna hitta nåt annat.
Råtaggad för vintersäsongen! Vet mycket bra folk som ska upp så det kommer bli grymt!
i alla fall hos skistar...joz sa:Är det försent att söka jobb i Sälen för denna säsong?! Fan i så fall...
Vem ringde du till? Skulle jag kunna få numret??? :D Eller.. inom vilket område har du sökt?matte_90 sa:Jag ringde innan idag till Skistar och hon jag snackade med sa att dom hade börjat ringa folk redan i onsdags och att dom fortfarande ringer. Det som tog tid var referenserna som man skrev i ansökan, dom ringer tydligen upp personerna man skrev som referenser (personer som kanske inte alltid är kontaktbara).jacobohlsson sa:Dom ringde idag! Jag va på intevju den 23 tror jag.. Fredagen iaf!matte_90 sa:Ååh, grattis!
daaamn![]()
Hon fick mitt personnummer och det var bara att vänta, dom hade inte kommit till mitt namn än
Kanske någon här inne som fick svar på eventuell fråga![]()
whaat? de har inte ringt några av mina referenser, avrken i Åre, Tandådalen eller Lindvallen. the fuck?matte_90 sa:Jag ringde innan idag till Skistar och hon jag snackade med sa att dom hade börjat ringa folk redan i onsdags och att dom fortfarande ringer. Det som tog tid var referenserna som man skrev i ansökan, dom ringer tydligen upp personerna man skrev som referenser (personer som kanske inte alltid är kontaktbara).jacobohlsson sa:Dom ringde idag! Jag va på intevju den 23 tror jag.. Fredagen iaf!matte_90 sa:Ååh, grattis!
daaamn![]()
Hon fick mitt personnummer och det var bara att vänta, dom hade inte kommit till mitt namn än
Kolla Malungshems hemsidaMaria013 sa:Jag ska oxå jobba för Lindvallen restaurangerLuddeWi sa:Ska jobba som kock på Snögubben i Lindvallen. Är 21 år gammal och gör första säsongen i Sälen, var i Trysil förra vintern. Nån mer som ska jobba för Lindvallenrestauranger?
Nån som vet nån bra sajt där man kan leta efter boende? Jag vet att vi kommer bli erbjudna personalboende men vi kommer förmodligen behöva dela rum och det är jag inte så sugen på när flickvännen ska jobba i Kläppen så därför skulle jag gärna hitta nåt annat.
Råtaggad för vintersäsongen! Vet mycket bra folk som ska upp så det kommer bli grymt!Fast på Lodgebaren. Känner typ inga men är säker på att det kommer bli en grym säsong! Jag vet att det finns nåt privat bolag som hyr ut hela säsonger, dock kmr jag inte ihåg vad dt hette;/ Ses i vinter!
Jag har för mig att numret stod på sidan där man loggar in för att se sina ansökningarzzzzzz sa:Vem ringde du till? Skulle jag kunna få numret??? :D Eller.. inom vilket område har du sökt?matte_90 sa:Jag ringde innan idag till Skistar och hon jag snackade med sa att dom hade börjat ringa folk redan i onsdags och att dom fortfarande ringer. Det som tog tid var referenserna som man skrev i ansökan, dom ringer tydligen upp personerna man skrev som referenser (personer som kanske inte alltid är kontaktbara).jacobohlsson sa:Dom ringde idag! Jag va på intevju den 23 tror jag.. Fredagen iaf!![]()
Inte :o skuumt isåfallstellan-is-on-fire sa:whaat? de har inte ringt några av mina referenser, avrken i Åre, Tandådalen eller Lindvallen. the fuck?
när jag frågade en dam i Åre om man kunde skicka in betygen i ett word-dokument sade hon till mig att det var lugnt då de ändå gick mest på referenserna. skumt.Inte :o skuumt isåfall
Hon sa att "de går igenom referenserna". Kan hon ha menat något annat?
Riktigt schysst :PFVK87 sa:Om dem ringer mig så ska jag tacka nej.
Nej, jag har ångrat mig, vill inte säsonga längre. Jag ska bli fastighetsförvaltare istället :D Det är bra och börja sin jobb karriär när man är såppas ung som mig.. haha =)matte_90 sa:Riktigt schysst :PFVK87 sa:Om dem ringer mig så ska jag tacka nej.
Du ska jobba i Åre eller?
JahaFVK87 sa:Nej, jag har ångrat mig, vill inte säsonga längre. Jag ska bli fastighetsförvaltare istället :D Det är bra och börja sin jobb karriär när man är såppas ung som mig.. haha =)matte_90 sa:Riktigt schysst :PFVK87 sa:Om dem ringer mig så ska jag tacka nej.
Du ska jobba i Åre eller?
Du får reda på det i November någon gång, sedan visar de vart exakt det är du bor när du kommer upp!jacobohlsson sa:När får man reda på vem man ska bo tillsammans med? vet någon det, när man kommer upp eller? :P
Fortsätt sedan att gå med i gruppen Sälen säsong 10/11typjennifer sa:Hej igen alla säsongsarbetare!
Jag har nu skapat en grupp på Facebook för alla som ska säsonga i Lindvallen. Perfekt för att kommunicera med varandra, lägga upp bilder från den kommande säsongen osvKommer bli awesome! Gruppen heter "Vi som ska jobba i Lindvallen 11/12". Bli medlemmar och bjud in folk som ni vet ska jobba där iår med oss!
![]()
Fortsätt sedan att gå med i gruppen Sälen Säsong 10/11 på FBtypjennifer sa:Hej igen alla säsongsarbetare!
Jag har nu skapat en grupp på Facebook för alla som ska säsonga i Lindvallen. Perfekt för att kommunicera med varandra, lägga upp bilder från den kommande säsongen osvKommer bli awesome! Gruppen heter "Vi som ska jobba i Lindvallen 11/12". Bli medlemmar och bjud in folk som ni vet ska jobba där iår med oss!
![]()
11/12?erikaska sa:Fortsätt sedan att gå med i gruppen Sälen Säsong 10/11 på FBtypjennifer sa:Hej igen alla säsongsarbetare!
![]()
![]()
Som vad?Carro-lin sa:Hej!!
Jag tror dom söker några till som kan jobba 2 dagar i veckan så passa på!!!
Åt trygg-hansa! Skruva bindningar och liknande ute i backarna.!barsil sa:Som vad?Carro-lin sa:Hej!!
Jag tror dom söker några till som kan jobba 2 dagar i veckan så passa på!!!