Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahaha!!!!! du ska jobba trygg-hamsa! stå ute...stilla i 30 minus och fööörsöööka få folk att stanna för att kolla spänningen på sina bindningar!....Carro-lin sa:Man ska representera ett av Sveriges största försäkringsbolag. Testa bindningar ute i backen och sälja in dem som säkerhetspartner till Skistar.
nu lät det inte lika ballt längre.. men vad gör man inte för att få chilla i sälen en vinter?Kula82 sa:hahaha!!!!! du ska jobba trygg-hamsa! stå ute...stilla i 30 minus och fööörsöööka få folk att stanna för att kolla spänningen på sina bindningar!....Carro-lin sa:Man ska representera ett av Sveriges största försäkringsbolag. Testa bindningar ute i backen och sälja in dem som säkerhetspartner till Skistar.
Det verkar inte grymt det där jobbet asså. Dock så hade man inte bangat på att jobba för Coca-Cola där uppe!barsil sa:nu lät det inte lika ballt längre.. men vad gör man inte för att få chilla i sälen en vinter?Kula82 sa:hahaha!!!!! du ska jobba trygg-hamsa! stå ute...stilla i 30 minus och fööörsöööka få folk att stanna för att kolla spänningen på sina bindningar!....Carro-lin sa:Man ska representera ett av Sveriges största försäkringsbolag. Testa bindningar ute i backen och sälja in dem som säkerhetspartner till Skistar.
Fiint!jacobohlsson sa:Jag tar med den nästa vecka!hah
Jag skaaaa, jag längtar nåt sjukt ! när börjar du?LindaMelmblom sa:Ska göra min första säsong i Lindvallen i år!!! Sjukt taggad, ska jobba på Lodgebaren, nån annan som ska de??![]()
ska ju tyvärr vara ett av de sämre boenden vad jag har hört.SnowMan92 sa:Ska göra min första säsong i tandådalen, och undrar om någon vet var fäbodarna ligger?
fädbodarna ligger bakom hemköp, ganska nära backen, Är två hus breve varandra som det bor kanske 15-20 personer i.-SnowMan92 sa:Ska göra min första säsong i tandådalen, och undrar om någon vet var fäbodarna ligger?
Rabatterna är matbutikerna, matställen, sen typ experium. Hyra skidor och lite sånt typ.seveneleven sa:undrar lite saker hoppas någon har lite bra svar..
vad/var får man rabattera på när man är anställd hos skistar?
Får man gratis inträde på några nattklubbar?
Du får ju personalrabatt på det mesta. Finns ju p-öl som smakar champinioner. Typ. Tropicana eller något...seveneleven sa:undrar lite saker hoppas någon har lite bra svar..
vad/var får man rabattera på när man är anställd hos skistar?
Får man gratis inträde på några nattklubbar?