Säsongare Sälen 11/12

Säsongare Sälen 11/12
Carro-lin sa:
Man ska representera ett av Sveriges största försäkringsbolag. Testa bindningar ute i backen och sälja in dem som säkerhetspartner till Skistar.
hahaha!!!!! du ska jobba trygg-hamsa! stå ute...stilla i 30 minus och fööörsöööka få folk att stanna för att kolla spänningen på sina bindningar!....

Säsongare Sälen 11/12
Ska jobba på lammet o grisen :)!!! Första säsongen i sälen för mig, kommer bli grymt kul.....!!!!!!!!!!!!!

Senast ändrad:
Säsongare Sälen 11/12
Kula82 sa:
Carro-lin sa:
Man ska representera ett av Sveriges största försäkringsbolag. Testa bindningar ute i backen och sälja in dem som säkerhetspartner till Skistar.
hahaha!!!!! du ska jobba trygg-hamsa! stå ute...stilla i 30 minus och fööörsöööka få folk att stanna för att kolla spänningen på sina bindningar!....
nu lät det inte lika ballt längre.. men vad gör man inte för att få chilla i sälen en vinter?

Säsongare Sälen 11/12
barsil sa:
Kula82 sa:
Carro-lin sa:
nu lät det inte lika ballt längre.. men vad gör man inte för att få chilla i sälen en vinter?
Det verkar inte grymt det där jobbet asså. Dock så hade man inte bangat på att jobba för Coca-Cola där uppe!

Senast ändrad:
Säsongare Sälen 11/12
tja, kommer göra en "riktigt" säsong i sälen denna vinter. Är en riktig park råtta så har sparat slantar och kommer åka hela vintern, eller jag har skaffat extra kneg på dalskidan. Kommer bo i lindvallen men blir nog mest åkning i kläppen. hoppas ni andra får en lyckad vinter så synns vi i backen/baren
steez out

Säsongare Sälen 11/12
Jag konmer vara där hela säsongen under helgerna. Har ett par stugor där. Om ni söker boende över säsong kan ni höra av er. Annars syns vi i backen ;)

Säsongare Sälen 11/12
Tja allihopa!

Jag är i stort behov av att hitta boende i Sälen v: 2-15.

Jag är 20 år. Grabb från Stockholm. Ställer inte till med några dumheter:)

Vet att jag är sent ute, men om ni har en plats över så hojta till snabbt som tusan!

Peace!

Säsongare Sälen 11/12
undrar lite saker hoppas någon har lite bra svar..

vad/var får man rabattera på när man är anställd hos skistar?
Får man gratis inträde på några nattklubbar?

Säsongare Sälen 11/12
SnowMan92 sa:
Ska göra min första säsong i tandådalen, och undrar om någon vet var fäbodarna ligger?
fädbodarna ligger bakom hemköp, ganska nära backen, Är två hus breve varandra som det bor kanske 15-20 personer i.-

seveneleven sa:

Rabatterna är matbutikerna, matställen, sen typ experium. Hyra skidor och lite sånt typ.

Nej inge gratis inträde på några nattklubbar. Eventuellt kan man få rabatt på öl.

Senast ändrad:
Säsongare Sälen 11/12
seveneleven sa:

Du får ju personalrabatt på det mesta. Finns ju p-öl som smakar champinioner. Typ. Tropicana eller något...

Säsongare Sälen 11/12
tjeena sälenfolk! Jag och nån polare funderar på att dra upp och åka/festa lite helgen innan jul :D då tänkte vi kolla om de är någon som har nån sovplats (soffa, garderob, eller va som helst) i utbyte mot säg en platta öl? Alternativt en bakgård med plats för tält! Cheers!

Tillbaka
Topp