Säsongare som är sent ute

bajenludde

Ny medlem
Tjenare! Jag är en snart 20-årig grabb, som är jättetaggad på att göra en säsong. Är av olika anledningar lite sent ute dock. Jag är egentligen på jakt efter så mycket tips och information som möjligt. Vilka orter är bra för en förstaårssäsongare? Är tåg/flyg/bil bästa sätt att ta sig ner på? Vad är bra att tänka på när man är såpass sent ute som jag är nu? Är det någon annan här inne som är i samma situation? Alla svar, tips och kommentarer är uppskattade!

bajenludde sa:
Tjenare! Jag är en snart 20-årig grabb, som är jättetaggad på att göra en säsong. Är av olika anledningar lite sent ute dock. Jag är egentligen på jakt efter så mycket tips och information som möjligt. Vilka orter är bra för en förstaårssäsongare? Är tåg/flyg/bil bästa sätt att ta sig ner på? Vad är bra att tänka på när man är såpass sent ute som jag är nu? Är det någon annan här inne som är i samma situation? Alla svar, tips och kommentarer är uppskattade!
Bästa tipset är nog att ta vad du får och underskatta inte att folk skadar sig och åker hem. Det är nog bästa möjligheten att komma in i ett boende.

Hej! Jag bor i huset Milchof i Bad Gastein. Här finns lediga lägenheter över, hade varit kul och få in lite fler folk :)
Trivs hur bra som helst här, hör av dig till Anders Broman. Han finns på facebook, en bild på en skidåkare med röd jacka.

Tillbaka
Topp